Wat draaj je liever boven en beneden of in geheel. Ik legging en tuniekje, liever beetje strak zodat mijn kleine buikje te zien is, en jumpseut lijkt me ook leuk ga er een kopen, deze lijken mij het lekkerst zitten
Draag nog steeds geen positiekleding... Ben nu 28 weken en draag gewoon de leggings en jurkjes die ik voor mijn zwangerschap droeg nu ook! Zijn wel wat strakkere jurkjes, eigenlijk meer erg lange shirtjes die je een jurkje kan noemen!
Hier liefste leggings en jurkjes/tuniekjes. Lekker zacht en rekbaar, zodat het nergens knelt Een jumpsuit vind ik echt vreselijk, en dan dat gehannes steeds als je naar de wc moet, dat alles dan naar beneden moet. Nee, mij niet gezien, en met zwangere buik al he-le-maal niet! Ik koop trouwens ook veel normale kleding, als het rekbaar is, kan het erg lang tijdens zwangerschap, en dan kun je het nadien tenminste ook weer aan, (als de stof van goede kwaliteit is en niet helemaal uitgelubberd is tenminste ).
Hier ook vooral leggings(1 positie, maar de rest is geen positie, gewoon onder de buik zit heerlijk) en daarij jurkjes en tuniekjes! En heb een hele fijne zwangerschapsbroek die ik regelmatig draag. Shirtjes zijn ook bijna allemaal gewone kleding, rekt wel mee! (heb een paar shirtjes van de prenatal, die zitten ook heerlijk!
Ik draag ook het liefste leggings met een jurkje, maar ik heb ook enorm fijne broeken, meer het idee van een joggingbroek, dus dat is niet geschikt voor over straat! Zwangerschapsjeans zitten gewoon écht niet lekker....
Ik ben de positiekleding nu wel zat Loop het liefst in een positie-joggingbroek en een shirtje. Vond eigenlijk alles wel lekker zitten; broeken, jurkjes, skinny met tuniek. Ik droeg ook wel gewone kleding, maar dan idd van stretchmateriaal. Maar geloof me; ook die gewone kleding ben je na de zwangerschap echt wel zat hoor!! Dus dat je het daarna verder kunt dragen, daar zou ik me niet te hard aan vastleggen!
In het begin positiejeans met eigen shirtjes, later zijn er zwangerschapshirtjes bijgekomen. Ik heb ook een positiespijkerrokje en blouse en een vestje. Inmiddels liggen die allemaal achter in de kast. Het zit niet lekker meer. Ik draag nu veel m'n positiejoggingbroek met een shirtje. Of legging met jurkje of tuniek.
de broeken van mammalicious zitten echt lekker, althans vind ik! Daarnaast leggings, jurkjes, tuniekjes, enz...
Het allerliefst loop ik tijdens de zwangerschap in een slobberbroek met een strak shirt/topje, maarja, dat ziet er niet uit op straat he Buiten de deur had ik leuke positiejeans aan of een positielegging met een lange top of jurkje erboven.
Tuniekjes (met daarover een vestje of bolero in de winter), strakke lange truitjes op een goede positiejeans. En nu draag ik lekker rekbare broeken, met nogsteeds tuniekjes en shirtjes en bloesjes.
Heb ik bij Thirza ook gedaan en nu gewoon weer hoor Uiteraard dan weer in combi met de kleren die me nu niet passen, maar die dingen blijven gewoon lekker in de kast hangen
ik draag nog niet echt positiekleding. Draag vooral leggings met zo lange blousjes over... En heb me overlaatst 2 kaftans aangeschaft voor met het mooie weer! DAT IS HET ZALIGSTE WAT BESTAAT!!! Je voelt er helemaal nix van, net of je naakt loopt! ;D hahah
Ik draag ook het liefst leggings en jurkjes en tuniekjes. Vind dat echt heerlijk zitten. Voel me in broeken zo opgesloten haha
Mijn positielegging van de H&M. Deze zit lekker hoog op de buik en zakt niet af. Daarop een lang stretch shirt van The Sting. Ook heb ik van noppies een soort van joggingbroek. Heerlijk!
Mijn jumpsuit (geen positie, ik had hem vorig jaar al en kan hem nog aan). Een maxi-jurk (ook nog uit de gewone collectie, ook van vorig jaar), twee linnen broeken (wederom gewone collectie, maar er zit een elastieke band aan de bovenkant waardoor het nog past), een skinny positiebroek van H&M en mijn gewone shirtjes nog. Ik heb al best wel een buik maar pas in sommige dingen gelukkig nog. Hopelijk blijft het nog even zo, ik vind het best zonde om geld uit te geven aan kleding die ik maar een korte periode aan kan.
Heb de meeste kleding bij queen mum gekocht. Leuke kleding die er niet uitziet als positiemode en erg prettig draagt. Joggingbroek van hema mama collectie alleen voor in huis.
Heb niet echt positiekleding gekocht, Heb wat shirtjes en joggingbroek voor in huis. Verder draag ik mijn gewone broeken nog. Wou eigenlijk helemaal geen positiekleding kopen maar ben laatst overstag gegaan en heb bij de h&m toch een jumpsuit/broekpak gekocht en wat zit dat heerlijk zeg!!! Helemaal met dat warme weer. Verder gewone jurkjes voor de laatste paar weken en vooral hopen op weer het warme weer hahahaha.
bij mij zijn jurkjes met legging echt al favo....overdag gaat positiebroeken ook wel maar die beginnen 's avonds dus echt al te knellen aan de bovenrand van het elastiek.....
Ik heb twee maxi jurken legergroen en zwart uit een gewone collectie. Verder veel zwarte strakke leggings en tuniekjes er op. Een skinny jeans zwangerschap model van h en m maar daar krijg ik rare billen in. Verder twee zwarte zwangerschaps broeken van h en m maar die zitten waardeloos. Het lekkerste zijn de zwangerschaps hemden van de h en m. Heerlijk en dan Gewoon in je onderbroek lopen. De beste aankoop is een ondersteunde buikband die als het ware mij. Buik draagt. Goddelijk ding.