2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddytje

    Buddytje Bekend lid

    18 dec 2010
    785
    0
    0
    Ow simple, wat verschrikkelijk dat je dit moet meemaken! Ik was al even over de rooie na de bevalling omdat hij alleen maar eventjes in de couveuse moest. Moet je zien wat jij te verduren krijgt! Ik wil je feliciteren maar ook ale sterkte van de wereld wensen de komende tijd! houd je taai en hopen op de beste afloop, hoe moeilijk alles ook is....
     
  2. mamapatricia

    mamapatricia Bekend lid

    5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    simple ten eerste gefeliciteerd met jullie zoon..

    en jeetje simple dat is even schrikken..
    veel sterkte morgen met de operatie..
    pff weet eigenlijk niet wat ik zeggen moet.

    wel ken ik je gevoel heel goed dat je niet de hele tijd bij je bent..
    ik moch alleen dan de eerste dag van de bevalling niet van bed maar ooo wat vond ik het verschrikkelijk dat ze niet de hele tijd bij me kon zijn ..daarna kon ik er zelf wel heen waggelen maar voor jou zal dat heel anders zijn ivm de ks .mag je zeker 5 dagen niet van bed
    ze willen je wel vaak bij hem brengen toch??

    nou simple en simple man.. heel veel sterkte morgen ..en goed om je zelf denken he..het is allemaal niet niks ..
     
  3. simple

    simple Bekend lid

    3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik ga straks echt mijn best doen om uit bed te komen, dan mag ik met een rolstoel erna toe. Hij mag niet weg daar van de medium care. Dus ik heb niet veel keuze.
    Weet je wat het is, er liggen daar op de afdeling een hoop kindjes, zeker 10 en de helft ervan is zeker erger dan Quin, veel vroeggeborenen enz. Dan denk ik, waar klaag ik over. Dat moet je maar eens meemaken. Maar toch doet het zo'n pijn om je eigen vlees en bloed zo erbij te zien liggen en dit te moeten laten meemaken.
    Ik tel de uren nu af tot 7 uur en ik hopelijk weer eens bij hem kan kijken. Ik kan echt niet slapen meer, heb ook best flinke pijn maar wil absoluut geen morfine preparaat en de rest werkt toch net niet optimaal om te kunnen slapen. Maar ja, t moet maar even.

    Vriendlief ligt gelukkig lekker te slapen naast me. Hij verdient het ook, heeft me super gesteund tijdens de OK en nu is hij heel erg van slag door alles. Zoals hij nu is heb ik hem in de 6,5 jaar nog nooit gezien. Hij huilt nooit enz maar dit heeft hem toch flink geraakt. Vreselijk om hem zo te zien, maar tegelijkertijd hou ik ontzettend van hem hoe betrokken hij nu is. Daar was ik erg benieuwd naar. Bij mezelf moet de klap nog komen, ik besef het nog niet geloof ik. Misschien ook omdat ik sterk wil zijn voor Quinn, hij heeft er ook niets aan als ik zwak ben nu. Hopelijk heb ik vanavond laat beter nieuws na de OK.

    Buddy en patricia hoe gaat het met jullie kindjes?
     
  4. Sweetangel28

    Sweetangel28 Fanatiek lid

    3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Jeetje simple wat een verhaal .. Als eerste van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon !! Hele mooie naam ook :)

    Verder wil ik jullie heel veel sterkte en kracht toewensen

    liefss
     
  5. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Simple; je zegt dat bij jezelf de klap nog moet komen; ik vermoed dat dat zal zijn op het moment dat je naar huis mag en je eigen vertrouwde omgeving binnenstapt, wellicht dan nog niet met kleine Quinn bij je. Juist dan is het denk ik wel prettig als je lekker thuis bent i.p.v. een ziekenhuis, denk je ook niet.
    Het zal inderdaad voor jullie allebei een zware dag zijn geweest; heb je zelf ook nog een beetje slaap kunnen pakken of niet?

    Heb de hele nachjt liggen woelen hier, ook veel aan jullie gedacht, dus ik dacht net, ik sta maar op, dan kan ik meteen een kaarsje voor Quinn branden. Succes vandaag enneh... hou je ons een beetje op de hoogte?
     
  6. simple

    simple Bekend lid

    3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Thanks voor de kaarsjes.

    Hier niet veel geslapen. Ik vind het nu een beetje een schappelijke tijd om te gaan vragen hoe het met Quinn gaat. Dus ik ga zo vriend wakker maken dat hij naar Quinn gaat kijken.
     
  7. Bika

    Bika Niet meer actief

    En van dat slapen zal vandaag ook wel niet veel terecht komen dan ben ik bang, heel veel succes en sterkte om vandaag de dag door te komen Simple!! Hier draaien de duimpjes overuren!

    Ben tot een uur of 2 a 3 nog wel online voor als je afleiding wil hebben, en je mag altijd bellen of smsen als het nodig is hoor! Ik kan heel erg goed uren lang onzinnig (en zelfs serieus ;)) praten als dat afleidt.
    KNUFFEL!
     
  8. Buddytje

    Buddytje Bekend lid

    18 dec 2010
    785
    0
    0
    Ja ik leef echt met je mee. Het is zo moeilijk dat t hummeltje dat 9mmd bij jou heeft geleefd ineens zo ver van je verwijderd is. Je wil idd dan sterk blijven maar probeer je zelf niet weg te cijferen hoor! (hoe moeilijk.ook...)

    Wij zijn gelukkig va zaterdag middag weer thuis. Wat een verademing weer. Behalve in 'zware' regeldag/nacht hebben we al zo een lekker ritme te pakken en krijg ik zijn karaktertje steedds meer door. :p Hij is een tevreden mannetje. :)
     
  9. Bika

    Bika Niet meer actief

    Fijn te horen Buddy!! Had je nog gewhatsapped, maar berichtje kwam niet aan. Hoe bevalt het kamertje? Alles nu goed naar wens nu je zelf weer lekker thuis bent? Fijn dat hij zo tevreden is!
     
  10. danielle83

    danielle83 Fanatiek lid

    1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Simple in eerste instantie natuurlijk proficiat met je zoon quinn!! Ik zit net je verhaal te lezen en ik ben er zo van geschrokken dat zelfs bij mij de tranen over mijn wangen lopen...
    Ik wil jouw en je man heel veel succes en sterkte wensen met de aankomende tijd! En hoop dat de operatie helemaal gaat lukken en dat het met jouw ook gauw weer beter gaat!

    Nou hier niets doorgezet, morgen is de dag en dat zal het ook wel blijven! Ik krijg nu toch wel echt de zenuwen... Hoop dat het allemaal gaat meevallen de bevalling... Dat ik niet aan de weeenopwekkers hoef enz. Want daar ben ik best bang voor ( weeenstorm).... Nou ja jullie horen het wel:)
     
  11. Natas79

    Natas79 Fanatiek lid

    28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wat een verhaal simple, ik wil jullie heel veel sterkte wensen komende tijd, dit is niet niks allemaal.
     
  12. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    #5352 BLiS, 4 aug 2011
    Laatst bewerkt: 4 aug 2011

Deel Deze Pagina