ik zag bij ikea rollenspeel spullen zoals boodschappen maand met groente en fruit. ontbijt set inc speelgoed boterham kaas etc
ik zou gewoon naar de winkel gaan.. voor dat bedrag kun je zoveel leuks kopen.. ik heb eerder meoite met kiezen omdat er te veel keuze is dan omdat er te weinig keuze is
Knutselspullen! Verkleedkleren en -spullen, kleertjes voor de pop, puzzels, voorleesboeken. Wat ik zelf errug leuk vond wat mijn dochter gekregen heeft op haar 3e verjaardag (van mijn beste vriend) was een setje om zelf bloemetjes te kweken! Ze heeft een mooi roze plantenbakje gekregen met daarbij een roze gietertje, bloemenzaadjes en een zakje potgrond Ze is er echt enorm blij mee en vind het geweldig om te zien of het groeit
Hmm mja ik maak als lijstje altijd een "dit vind ik leuk"-lijstje waar de visite dan zelf wat verder in kiezen bijv. playmobil my little pony boek puzzel zegmaar gewoon wat algemener... maar dat de visite weet waar ze zo'n beetje naar kunnen kijken maar toch zelf kunnen beslissen hoeveel ze uitgeven. oh en onderaan ook vaak wat ik absoluut niet nodig vind om te krijgen
Eerste spelletjes (met een dobbelsteen met kleuren er op bijvoorbeeld, of iets memory/kwartet), kleurboek, etc. Mijn dochter is ook gek op nieuwe knutsel ideeën: scharen met figuurtjes er in, glitters die je op kunt plakken, grote stickers, stempels, etc.
- Kassa met nepgeld - Rijgkralen - Playmobil - Verkleedset prinses met kroontje, toverstaf, schoentjes - Barbie - Auto voor Barbie (nepversie is goedkoper) - Leesboek - luistercd, bijvoorbeeld Dirk Scheele/Dikkie Dik - spel: Nijntje voert de dieren - spel: seizoenenspel van Jumbo - Pinypon - Little pony - Nieuwe puzzel - pop met buggy en luiers - verkeerskleed met auto's - Knutselspullen: stickers, kleurboeken, glitterlijm, prinsessenplakband, kinderschaartje, vouwblaadjes, opdrachtenboekje - strijkkralen - klei met bijbehorende spulletjes