Zijn er vrouwen die door middel van bepaalde technieken de bevalling opgewekt hebben? je hoort dingen zoals het hart van een ananas eten, wonderolie, pittig eten etc. Zo ja heeft het ook gewerkt?
Ben van alles aan 't proberen maar niks helpt hier inmiddels 9 dagen overtijd. Heb nog nooit zoveel ananas gegeten, in beweging blijven, seks is eerder lachwekkend op dit termijn, heeft ook niet geholpen... Zelf weeën opwekken - Zwangerschapspagina.nl
Ik was al eerder begonnen met bitter lemon drinken. Avond voor bevalling begon ananas gegeten maar het echt begon volgens mij na het gemeenschap hihi. Want na het vrijen ging ik douchen en zou gaan slapen. En opeens braken mijn vliezen en begon mijn bevalling. Dus seks heeft volgens mij hier geholpen ahha
Ik ken wel iemand die 2 keer haar bevalling heeft ingeleid met wonderolie. Maar schijnt niet voor iedereen te werken.. Daarbij is 't gevaarlijk voor de baby, dus dat zou ik laten staan. Ik heb tegen 't einde van mijn zwangerschap van mijn dochter veel bitter lemon en ananas op.. maar helaas haha mijn bevalling is in 't ziekenhuis ingeleid. Ik ga 't nu waarschijnlijk gewoon weer proberen tegen 't einde
wonderolie was ik zoiezo al niet van plan haha. wordt toch maar t gemakkelijke bitter lemon drinken en ananas eten en dan zien we wel waar t schip strand. als je het niet probeert weet je het niet hihi.
Ik was toen wel gestript de dag van te voren, maar ik ben toen heel veel gaan wandelen. En moest op mijn nichtjes passen. Ik wad kapot! En toen braken mijn vliezen. Kan je dat niet echt aanraden want ik was dus niet echt uitgerust m'n bevalling in gegaan. Succes met de laatste loodjes. ❤
in ananasharten en bitter lemon zitten vruchtafdrijvende stoffen. Schijnt ook in salie en kaneel te zitten. Je rookt je baby uit als het ware alleen moet je daar wel zulke gigantische hoeveelheden van nemen dat je dat waarschijnlijk niet eens lukt. Pittig eten kan je darmen prikkelen waardoor je baarmoeder geprikkeld kan worden.
Wij hopen ook dat vrijen helpt...maar lijkt er niet op. Gelukkig is vrijen alles behalve een straf😊
Ik heb vandaag een voetreflexmassage gepland staan. De verloskundige zei dat het misschien wel eens zou kunnen helpen, maar dat is vaak alleen als het nog maar een klein zetje nodig heeft. Heb er van andere wel positieve verhalen over gehoord, dus ik ben benieuwd! *Bitterlemon en ananas lust is niet *
werkte niet, wat ik ook at, seks hielp niet, wandelen hielp niet. met 41+2 vond ze het dan alsnog genoeg... pfff leek eeuwen te duren
Kolven! Ik heb onlangs een borstontsteking opgelopen. Vanuit eerdere borstvoedingsperiodes wist ik dat je een ontsteking weg kunt krijgen door te kolven/masseren. Wat ik alleen níet wist, was dat er door stimulering van de tepel het hormoon oxytocine aangemaakt wordt. En dat is hetzelfde hormoon dat de bevalling op gang helpt. Na een middag/avond zeer regelmatige harde buiken bij een termijn van 33 weken zwangerschap ben ik dus héél gauw met kolven gestopt. Maar wie weet pak ik het met 37 weken wel weer op
klopt, daarom raden ze het ook af om het voor de 37ste week te doen. het is dat ik geen kolf in huis heb nu
Haha precies wat bioluun zegt. en ik ga ook geen bv geven of kolven dus dat is geen optie voor mij. Denk dat het echt gewoon puur afwachten is. heb regelmatig harde buiken, hopen dat het beetje doorzet
Waarom zou je dat bij 37 weken willen?Als je al een poos over tijd loopt,kan ik het me nog voorstellen.Als hij/zij er klaar voor is komt het heus.Maar een zwangerschap duurt niet voor niets gemiddeld 40 weken.