Ik ben zo verdrietig!! Fles geven is hartverscheurend...

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mamakarlien, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik moet even luchten!! Ik kan wel janken!! :(
    Ons meisje heeft vanaf de geboorte veel gespuugd, van alles geprobeerd, langzamer drinken, bedje omhoog etc ect. Ook Nutrilon AR maar daar kon ze weer niet van poepen, dus terug naar standaard met vier schepjes jbm.
    Het spugen is nu minder, maar de drama's met de fles worden steeds erger! Sinds anderhalve week is ze aan de Antagel omdat ze reflux blijkt te hebben. Het leek even te helpen, maar sinds een aantal dagen is het weer drama.
    Net voor de fles is ze vrolijk (voor zover, want lachen doet ze al een tijdje niet meer) maar zodra ik begin met de fles is het huilen!! Echt over haar toeren! Met veel pijn en moeite krijg ik dan een halve, met veel geluk af en toe een hele fles naar binnen. Ze geeft ook niet meer aan dat ze honger heeft, ze drinkt volgens mij het liefst helemaal niet :(.
    Ik vind het zo vreselijk. Ik zit vijf keer per dag met een huilend kind die geen fles wil. Bij de laatste fles ben ik gewoon meteen gestopt, ik kan het niet meer, dan drinkt ze maar niet. Uiteindelijk heeft ze vijf uur na de vorige fles een half flesje gedronken waarna ze weer hartverscheurend begon te huilen. Zij is het zat en ik ook.
    Gelukkig slaapt ze nu even lekker :).
    Vanmiddag weer naar de KA, ik kan niet wachten!!

Ik heb het gehad!! Ik wil zo graag dat mijn kleine meisje zich gewoon happy voelt!! Moest het gewoon even kwijt...

Liefs van mamakarlien

P.S. Het is een beetje warrig verhaal, ze heeft nog veel meer symptomen, maar die som ik nog wel eens een keertje duidelijk op als het even wat beter gaat met mama (ik dus).

2. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Jeetje wat vervelend om je kindje zo verdrietig te zien zeg.
    Succes en sterkte vanmiddag.

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

sta op je strepen vanmiddag bij de KA, dit kan toch zo niet langer? goed aangeven hoor! heel veel sterkte :(

4. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Wat ontzettend vervelend voor jou dat je meisje zo verdrietig is tijdens het drinken van de fles. En natuurlijk ook voor je meisje zelf erg vervelend, omdat ze ws. pijn oid heeft, waardoor ze niet meer wil drinken. Sterkte vanmiddag bij de KA.

5. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Heel veel sterkte, kan me voorstellen dat het hartverscheurend is voor jullie. Hoop dat jullie gauw iets vinden wat wel werkt.
    bar

6. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Heel veel sterkte. Wat erg toch allemaal. Het lijkt inderdaad wel of je meisje pijn heeft.
    Mijn zoontje heeft dat ook gehad. Vreselijk. Je staat zo machteloos.
    Hou je taai.

7. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Hier hadden we dat ook, echt verschrikkelijk om te zien. Met zantac en jbpm was het zo goed als over....Ik hoop voor je dat er vanmiddag iets komt zodat het veranderd...het is vreselijk om je kind zo te zien, laat staan hoe het voor je baby is. Heel veel succes en op je strepen staan, niet weggaan voor er iets bevredigends uitkomt!

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    #8 Kristel86, 7 dec 2009
    Laatst bewerkt: 7 dec 2009
    Echt vreselijk om je kindje zo te zien idd :(
    Wij hebben t hier ook gehad.. Met 7 weken kwamen we erachter dat ze verborgen reflux had en hiervoor werd ze behandeld, maar t was niet genoeg. Het leek een paar dagen beter te gaan en toen begon het hele circus weer opnieuw.. gem 18 uur per dag krijsen + nog veel meer klachten.
    Hier bleek het een koemelkallergie te zijn!
    Zij krijgt nu sinds ze 12 weken is Neocate (andere voedingen reageerde ze nog steeds op) en sindsdien gaat t geweldig!

Ik wil je nu niet allerlei dingen aanpraten oid, maar misschien dat je dit even in je hoofd kunt houden en t kunt overleggen met de KA!

Heel veel sterkte voor jou en je meisje en hopelijk weet je gauw wat er is en kun je haar helpen.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Is dit reflux, of is dit een koemelkallergie? Laten testen, zou ik zeggen!

10. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mijn dochter spuugde ook zo vreselijk meters ver
    we hebben nooit afgevraagd of ze reflux had(omdat ze wel lichte symptomen had van het kiss)
    wij gebruikte eerst ook Jbm maar hier kon ze niet van poepen
    we zijn toen overgaan naar nutrilon omneo en het ging redelijk gooide nog afentoe de fles er letterlijk helemaal uit
    als ik er nu over na denk, denk ik mssn ook dat ze reflux had maar ja zeker weten doe je niet
    maar ik weet hoe moedeloos je kan voelen
    noa huilde ook erg veel en sliep ook erg weinig
    ze heeft ook heel lang niet gelachen
    maar ik moet zeggen toen ik over ging op vast voedsel veranderde ze enorm
    ze werd weer vrolijk begon te lachen enz. en nu heb ik een onwijs ondeugend lief gezellig kind

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Och meid, ik leef met je mee. Ook een refluxkind hier (verborgen), wij gebruiken 20 mg Losec en daarnaast Motilium. En ook Neocate vanwege mogelijke allergie. Nog steeds zijn de nachten hier bagger, maar verder wel een tevreden ventje.

Zet 'm op en laat je niet afschepen!
    En lees je eens in in chiropractor, osteopaat oid.;)

12. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    Hoi,

Komt me bekend voor....hoewel hier het huilen nog vaker was....de hele dag eigenlijk...maar de fles geven was DRAMA!! Wat ons heeft geholpen (of het was toevallig) is wat nutriton toe te voegen aan de fles!!! Mijn meisje kreeg ook nutrilon hypo-allergeen!

SUCCES bij ka en laat je NIET afschepen!!!!!

Groetjes Claudia

13. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    probeer eens een osteopaat. Vaak helpen die behandelingen wel. Zij weten precies waar de kleine last van heeft.

Mijn zoontje begon na 2 weken ineens vreselijk te huilen ed. Bleek dat zijn nekwerveltje vast zat. Hierdoor was hij ook niet te genieten.

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Mijn meisje had ook zo verschrikkelijk veel last van de fles! Ze had verborgen reflux en na een paar bezoeken aan een Osteopaat was het echt een ander kindje. Mijn advies is dus om een Osteopaat te bezoeken! Veel succes

15. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Wat lijkt me dat moeilijk meid! zoals je zegt hart verscheurdend! het liefste zou je die flessen in de vuilbak gooien,, maarja, ze moet toch echt eten... ik hoop dat er snel een oplossing gevonden word zodat je net als ik van die voedingsmomenten kan genieten... samen MET je kleintje!

16. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

Ben benieuwd wat de ka heeft gezegt. Ga iig nutriton door haar voeding doen. Ik deed altijd hier 2 schepjes nutriton. En misschien een andere fles. Weet niet welke je nu gebruikt? maar ik gebruikte difrax met een s speen omdat mijn zoontje ook heel snel dronk.

17. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    wij hebben het zelfde meegemaakt, en hier ook een koemelk eiwit allergie, dus hoop dat je goed geholpen bent bij de ka en anders gewoon even aangeven dat je hier aan zit te denken.
    meestal komen ze dan met een speciale voeding.

succes groetjes angelique

18. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hier precies hetzelfde met Julius. De voeding uit de fles deed hem zichtbaar pijn, huilen en overstrekken na de fles en soms al tijdens de fles. Snel naar kinderarts doorverwezen en inderdaad verborgen reflux. Na jbpm en losec en motilium knapte hij heel snel op. Inmiddels is hij al weer van alle medicijnen af maar de fles is nog steeds niet zijn beste vriend, nog angst voor de fles en de pijn die hij vroeger hierbij had.

19. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Even een update:
    We zijn bij de kinderarts geweest en hij heeft nu Zantac voorgeschreven, de jbpm deden we er al doorheen inderdaad, 4 schepjes op 150 ml, dat hielp goed tegen het spugen maar niet tegen de pijn. We proberen de Antagel nu nog op andere tijden en anders gaan we heel snel over op de Zantac!! De koemelkallergie is ook nog ter sprake geweest, hij zegt dat hij het niet kan uitsluiten, maar voorlopig verdenken we alleen reflux. Ik zal eens kijken of ik binnekort wat meer op het forum kan zetten, misschien hebben jullie nog meer goede tips!

Maar voor nu alvast: Was blij dat ik het kwijt kon en wat een lieve reacties, bedankt!

20. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hopelijk helpt de Zantac, succes!

Deel Deze Pagina