Meiden, Is dit normaal? Ik ben 3 weken geleden hard van de trap gevallen, bijna vanaf bovenaan helemaal naar beneden. Ik zat uiteraard onder de blauwe plekken en mijn middelvinger is verkeerd terwcht gekomen tijdens t vallen. Die doet nog steeds pijn, maar is te verdragen. De pijn in mijn stuitje echter, jeetje. Ik ben er echt hard op gevallen maar het is nu 3 weken geleden en ik heb er echt nog steeds heel veel last van. Bij het opstaan vanuit een stoel springen de tranen me in de ogen, ik slaap al 3 weken slecht, kan me geen houding vinden die ik langer als 20 min uithou dus hele nacht draaien. Is het normaal dat je er nog zoveel last van hebt? Ik wil misschien morgen de dokter bellen en vragen hoe of wat, maar dacht misschien zijn er hier ervaringsdeskundigen?!
Ik ben in 2000 tijdens de vakantie heel hard op m'n kont beland en het heeft maanden geduurd eer ik weer normaal kon zitten. En zelfs nu als ik verkeerd heb gezeten is het ontzettend pijnlijk. Beterschap.
Die pijn kan je nog heel lang blijven houden! Ik heb er ruim een jaar last van gehad! Ik weet alleen niet hoe en waarom het zo lang pijn kan blijven doen..
Helaas hier ook nare ervaring. Ik ben in 2008 van de trap gevallen en heb heel erg lang last van mijn stuitje gehad. Kon een paar maanden amper zitten. En nu helaas nog steeds weleens last van wanneer ik verkeerd heb gezeten
Yep. Kan heel lang duren. Zo een jaar of langer. Grote kans dat hij gekneusd of gebroken is. Dokter kan hier denk ik weinig aan doen. Hij kan hem moeilijk ingipsen Als het pijn doet bij het zitten dan kan je op een zwembandje gaan zitten. Dit ontlast je stuitje. Bij en thuiszorgwinkel lenen ze die dingen vaak uit. Ik heb het ook gehad en voel het nog regelmatig na teveel beweging of bijv tijdens zwangerschap. Toen werd het erger.
Ja dat kan echt lang duren hoor. Ik ben in december van boven naar beneden gevallen( was heel snel beneden dat dan weer wel. Mijn hele kont was blauw en nu 8 maanden later heb ik nog steeds enorme ei op mijn linker bil:-S
Ahhhhh, wat rot om jullie verhalen te lezen! (Voor jullie en mezelf...) Hmm, hopen op t beste dus maar
Stuitje is inderdaad heel gevoelig... Ik heb tijdens de bevalling van onze jongste dochter mijn stuitje gekneusd en hier heb ik ruim een jaar last van gehad. De eerste 2-3 maanden kon ik niet eens normaal zitten en opstaan; ik deed er zo 3 minuten over voor ik een keer zat of stond, zoveel pijn had ik (Het voelde ook alsof mn stuitje los zat; bij het zitten gaan voelde ik het "indrukken" en bij t opstaan voelde ik het "losschieten" - autsj!)
Ik wil je niet heel erg teleurstellen maar ik ben begin 2010 op mijn stuitje gevallen. De erge pijn heeft meer dan een jaar geduurd en er zijn nu nog vaak momenten dat ik geen houding weet aan te nemen zodat het niet verveelt. Helaas is er vrij weinig tot niets aan te doen.
Ik ben tijdens mijn eerste zw.schap van de trap gevallen, ook zoals jij van boven naar beneden. Ws stuitje gebroken, arts heeft er naar gekeken en zei dat hij beweging voelde? Ik heb er uiteindelijk ruim een half jaar last van gehad. Idd zoals jij zegt, het gaan zitten, opstaan en liggen deden erg pijn.... Sterkte, ik hoop voorkeur dat het niet zolang duurt als bij mij!!