3 weken na buitenbaarmoederlijke zwangerschap operatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door seashell, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seashell

seashell Lid

6 jan 2015
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zoek me rot op internet..
    3 weken geleden 30/12 spoed operatie gehad.
    15/01 alle tekenen dat ik een eisprong had.. 13/01 en 14/01 eisprong symptomen. 15/01 middenpijn en de bekende vruchtbare afscheiding. overigens wat best wel pijnlijk door bbz en operatie
    even weer niks 19/01 heerlijk weer alles aan het doen nergens last van en opeens flinke pijn en ongesteldheid pijn heeft een uurtje aan gehouden .
    Paracetamol in genomen.
    Gezien dat me lijf van slag is kon het van alles zijn. Kan je er toch niks van zeggen.
    van af die dag aan af en toe iedere dag een lichte menstruatie achtig pijn..
    HCG was al na 7 dagen operatie niet meer te meten na buitenbaarmoederlijke zwangerschap. test Kr 2 v 5. HCG was niet mega hoog 1600
    Controle gyn alles was goed mag weer snel zwanger worden.
    Dus veilig hebben we niet gedaan. Ik heb ook niet alle gevolgd en gericht erop op ingespeeld lol. Omdat ik niet wist wat me lijf gaat doen.
    Maar achter af met wat terug rekenen zou het toch kunnen dat ik met ei te pakken had.
    Ik ben zo benieuwd wat me lichaam doet. En hoe die de draad weer op pakt.
    Het is leven in niemands land.
    Tevens vind ik het ook wel eng die ongi pijnen en zo want dan voel ik soms ook wel weer die angst aan jagende pijn van buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    eileider is verwijderd dus zal ook nog wat gevoelig blijven.
    van alles spookt me door de hoofd dan.
    Heb van alle gekkigheid een test gedaan omdat ik bang ben dat er iets mis is gegaan of zo.
    Heel mooi negatief! klinkt gek maar wel geruststellend in deze situatie.
    Ik schrijf dit nu voor me zelf maar ook voor andere vrouwen.
    Ik word ongerust van de menstruatie achtige gevoel in me buik.
    Is dit normaal? Wat is het? waarom voel ik het zo. BLAH BLAH.
    Ik kan ook niet de hele tijd mensen er mee lastig vallen thuis en in mijn omgeving.
    Dus dan doe ik het hier LOL;)

Deel Deze Pagina