Hoi dames, Maandag of dinsdag was mijn NOD dus ben nog niet zover op weg. In juli ben ik zwanger geweest wat me 5 weken mis ging. Toen bleef mijn Clearblue op 1-2 hangen en de gewone testen met streepjes waren heel licht. Ik heb nu eigenlijk nergens last van op af en toe wat krampjes en gevoelige borsten na. Vandaag deze testen gedaan en kan er nu toch echt niet meer onderuit: IK BEN ZWANGER Toch durf ik nog niet de vk te bellen Haha. Ook zit ik in dilemma om me aan te aanmelden voor moeders voor moeders..... toch die angst dat ik weer moet afbellen. Wat denken jullie?
Ik zou gewoon de vk bellen morgen en een afspraak plannen. Dan staat het alvast Mvm kun je ook later regelen hoor, hoeft niet perse nu al. Succes! Eerste afspraak bij de verloskundige - Zwangerschapspagina
Ja je hebt gelijk. Ik ga gewoon bellen dan heb ik dat alvast gedaan. Ze zeiden al wel dat ik voor een vroege echo mag komen als het weer raak zou zijn.
allereest gefeliciteerd! Ik heb gelijk gebeld na mijn positieve test toen. Dus dat zou ik ook doen als ik jou was. Dan heb je de afspraak maar vast staan. Mvm zou ik later doen dat kan volgens mij tot 12 weken dus alle tijd succes!