Ik heb gebeld....schaam me dood! Het blijkt dat ik twintig euro extra gepind heb omdat ik nog naar de turk moest en daar kun je niet pinnen....Ben ik gewoon serieus glad vergeten! Jezus wat erg zeg, zoiets is me nog nooit gebeurd!! Schaam me dood echt!
Sodejikjak Bebek, dat wordt het papier aan 2 kanten gebruiken en hergebruiken. Wat een enorme kluns zeg, 20 euro teveel laten betalen en het dan niet door hebben. Ok, van jou ook een beetje klunzig Hoop wel dat je je geld terug krijgt. Ik was net ook bij het KV en moest van alles hebben. Maar toch steeds het gevoel dat ik iets was vergeten. Nu ben ik thuis en weet ik het weer ... testen zijn op Maar ja, ik was ook zwaar geiiriteerd bij de kassa door zo'n mens wat een hele discussie begint over de prijs van een artikel. En ondertussen stonden die pakjes sigaretten achter de kassa naar me te lonken :x
Belachelijk van dat toiletpapier!!! Ga ze eens even de waarheid vertellen Bebek Zal ik vandaag nog een badje laten vollopen met HCG?? Wie weet helpt het echt en jij kunt het nu heeeeeel goed gebruiken, goed geklust en geen spotting joepie we gaan ervoor. JFT blijft onzeker en raar na de mk he, kan me dat nog zo goed herinneren, je lijf heeft ook tijd nodig om te herstellen en dat is bij iedereen weer anders. Maar kom nog even lekker in bad zou ik zeggen! Wauw Desmo stoppen met roken. Ik kan me nog zo goed herinneren hoe dat was. Ben 1 keer in mijn leven gestopt en dat lukte meteen. Het heeft me heel veel moeite gekost maar wat ,ij heeft geholpen was de gedachte dat elke (ellendige) dag die je nu doormaakt omdat je niet meer rookt voor niets is geweest als je weer begint, hoe langer je stopt hoe meer motivatie. Heeeeel veel wilskracht gewenst want dat zul je nodig hebben. En een goede motivatie he, 30% meer kans om zwanger te worden. Hier de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten, bloeddruk (onderdruk) was veeel te hoog, 95 terwijl ik echt al een half uur aan het wachten was... Nou dus meteen bloedprikken en urine checken en met spoed onderzocht. na 1 1/2 (dat is blijkbaar spoed) kreeg ik de uitslag en werd er nog een keer bloeddruk gemeten. Nou alles is goed, nu was de onderdruk 74?? Alleen wel een flink ijzertekort dus aan de ijzertabletten maar. Nu wel elke week terugkomen voor bloeddruk. Ook volgende week een dag lang prikken voor suiker maar dat kan gelukkig gedeeltelijk thuis. Zo gaat een dag wel heel snel om en ik had nog wel zoveel gepland voor vandaag. Nou ja morgen weer een dag. groetjes Nicole
Sorry hoor maar ik schoot echt hardop in de lach hier. Wat een bak zeg, hihihihi. Nou ja joh, wees blij dat je geld weer tevoorschijn is.
Oh dat lachen was om Bebek hoor, niet om jou Nicole. Een hoge bloeddruk is helemaal niet grappig. Vervelend ook van die suiker. *Desmo sleurt Bebek onder haar steen vandaan om samen keihard te gaan lachen* Kom op meid, lachen om jezelf kan heel verkwikkend werken
Ik kwam ook niet meer bij hoor Maar echt; ik schaam me kapot! Ik wist het gewoon echt niet meer, hoe een mens nou zoiets vergeten?? Is toch om je kapot te schamen?! Gelukkig ben ik niet langs gegaan, anders had ik helemaal voor lul gestaan met mijn vroegtijdige alzheimer! Nicole, beetje rustig aan doen met die bloeddruk meis! Wel goed dat het uit zichzelf weer gezakt is en dat ze je ff goed hebben nagekeken! Nu maar veel ijzerhoudende voeding eten, van die popeye-hapjes! Ik ga met de hond lopen, weet ff niet meer wat ik met mezelf aan moet...
Ja natuurlijk schaam je je kapot, dat is vrij logisch hihihi. Ga maar lekker een stuk lopen. Ik ga de keuken poetsen. Niet omdat het nodig is maar omdat ik iets moet doen. Afkickverschijnselen
@Nicole....dat is schrikken opeens zo'n hoge bloeddruk....gelukkig is het goed afgelopen. Desmo gestopt met roken!Stoer! Bebek ndacht dat ze opgelicht was met een pak TP ....grin... kan gebeuren toch...en je klinkt steeds zwangerder. @JFT ...wat apart dat je geen controle-echo hebt gehad....mijn herstel van de 2e mk heeft ook lang geduurd hoor.....echt wel 2 maanden ofzo.Maar kan me voorstellen dat het niet lekker zit allemaal. @de rest....sorry,dit is alles wat is blijven hangen. Lagen er om half 4 in (manlief had late dienst) en om half 5 schrok ik wakker,omdat onze dove kat,die nog nooit wat groters dan een spin heeft gevangen opeens een hele muis te pakken had.En ik ben niet bang voor muizen,maar halfdode vind ik wel eng.Maar tegen de andere katten roep ik dan gewoon dat ze dat ding mee naar buiten moeten nemen,maar Spikkel is dus doof Dus ik manlief wakker gemaakt *engeltjessmiley* En ik schrok om half 11 alweer wakker....doodmoe,dus ben om 11 uur weer in slaap gevallen....tot 2 uur Oja....en 1,2 kilo kwijt deze week.Zit nu op de 77,8.Ben dus over de helft.Jeej!
Suus, herstel vind ik niet erg, maar laat het lijf dat niet weer al een eisprong krijgen... dat werkt zo verwarrend Vandaag heb ik echt iets van "laat me maar ongesteld worden", dan heb ik tenminste zekerheid. Lekker, zo'n muisje.... Mooi, al over de helft v.w.b. gewichtsverlies, goed joh! Heb jij nou 3 of 4 MK's gehad? Desmo afkickverschijnselen, heavy! Cold Turkey stoppen is niet niks. Ik geniet altijd zo van de blog van super mamma de luxe. SuperMama DeLuxe 2009 - Zwangerschapspagina Heb weer 't ziekenhuis gebeld, er is nog helemaal geen verslag van paps zijn nierecho, eerst moet dat komen, dan neemt de nierarts contact met mij op. Zal dus wel ergens deze week worden. Gedoe allemaal.
Goed zo Suus, je gewicht gaat gestaag omlaag. *diepe buiging* JFT dat wachten duurt dan zo lang he. Sterkte ermee, geduld is geloof ik niet een van onze sterkste eigenschappen hier Dat is nou de ellende met stoppen met roken, je kunt niet even smokkelen of een weekendje denken "komt volgende week wel weer goed". Het is echt alles of niets want 1 siga.. en het effect is foetsie Ik heb net wel een mooi zilverkleurig spaarvarken bij de Blokker gekocht. Die moet mij gaan helpen het vol te houden. Ik had van mijn ouders wat centjes gekregen met de kerst dus dat is een lekker begin. En ik heb mijn kleingeld er net in gestort. Lief gaat me ook sponsoren, hoewel ik van hem liever gewoon een kind wil
Des, wat knap van je dat je bent gestopt met roken, wij helpen je het vol te houden! Bebek, zeker weten dat je niet een testje eraan wilt wagen ??? (moest hier ook erg lachen, sorrie meid. maar eerlijk gezegd zou het mij ook zo kunnen overkomen, heb wat dat soort dingen betreft ook een geheugen als een zeef) Nicole, fijn dat je bloeddruk nu zo goed in de gaten wordt gehouden, wat minder dat je volgende week moet prikken voor suiker, evengoed wel fijn dat ze daar ook even op checken. Suus, had het gisteren ook al gezegd, maar nog maar eens, knap van je, weer ruim een kilo eraf. En wat een fijn idee dat je nu over de helft zit!!! Dikke pluim. Hier weer een ziek meisje, nu is Yelina ziek. Kon je natuurlijk op wachten nadat Alyssa vorige week ziek was en daarna mannetje ook nog. Kleine meid haar temp was vanmiddag opgelopen naar 39.4 graden. Zijn we van haar nog niet gewend dat ze zulke hoge koorts heeft. Maar hopen dat het niet nog verder oploopt.
Idd goed dat ze je in de gaten houden, Nicole. Agossie, nu Yelina ziek, scheterbapjes voor de kleine meid!
Heb net maar eens even opruiming gehouden in m'n klerenkast. Man o man, wat kan een mens toch een hoop bewaren. Heb maar eens flink de bezem erdoor gehaald en mensen kinderen, wat ruimt dat op zeg. Heerlijk gewoon, plaats maken voor nieuw spul.
Goed zo Dombo, weg met die te grote kleren die je toch nooit meer gaat passen *applaus* Wel vervelend van je zieke meisje. Je hebt ze wel fijn allemaal achter elkaar aan he?
Wat een stunt he! Ik moest ook wel erg lachen, maar vind het ook wel genant hoor! Dombo, grote opruiming! Ik zou die kleding mooi op marktplaats zetten, dan krijg je er nog wat voor en kun je weer iets nieuws kopen en je maakt er een ander weer blij mee!
Op MP zetten is ook een idee. Vraag me alleen af of mensen interesse hebben in kleding die al meer dan 20 jaar in mijn kast hangt.
Hoop ook dat het kleine meisje snel weer beter is. En inderdaad, ze volgen hier elkaar snel op. Hoop dat het mij deze keer overslaat, anders ben ik ziek op m'n verjaardag. Niet leuk.