Wie kent er nog tips, broodje aap verhalen, fabeltjes etc om de bevalling op te wekken? Tot nu toe ken ik: Sex hebben, het sperma zou weeen opwekken Ananassap drinken, de kinine zou weeen opwekken Iemand nog meer trucjes? Ook al helpt het niet, dan heb ik in ieder geval het gevoel er iets aan gedaan te hebben
touwtje springen/trap lopen.. Vet eten, pannenkoeken, wonderolie, gekruid eten. (door het vet/kruiden gaan je darmen hard werken, daardoor kan de baarmoeder mee gaan doen. Is wel weer een risico dat de baby in stress komt door de onverwachte situatie en ze in het vruchtwater ontlasten. sperma moet je wel iets van 30 porties binnenkrijgen.. en ananas zou je iets van 5 moeten eten. En dan krijg je een giftige stof binnen (kinine dus) waardoor de baby bedenkt dat het buiten de buik beter is.. Zelfde geldt voor bitter lemon, maar dan ook 10 liter ofzo.. Ik geef hier een portie afghaans eten de schuld, de dag erna bevallen
Hier na sex half uur later pijnlijke harde buiken, stopte in de avond ineens, volgende ochtend braken mijn vliezen. Had toen geen weeen maar wel ruim 4 cm. Denk dat die pijnlijke harde buiken toch weeen waren geweest, hier heeft het dus gewerkt
Met 39 weken Savonds uit eten geweest, flink pittig gegeten, 2 glazen bitter lemon, daarna sex. 'sochtends om 6 uur begonnen de weeën en 10 uur s ochtends is de oudste geboren Bij de jongste werkelijk alles geprobeerd, maar die kleine meid kwam pas met 41 weken na de 2e strippoging!
Ik ben bij de oudste op hoog temp gaan fietsen op de crosstrainer (door ruimtegebrek hebben we die niet meer) en daarna heb ik rek en strek oefeningen gedaan. Die avond braken mijn vliezen en is 4 uur later onze zoon geboren (baarmoedermond was al wel verstreken voordat ik dat bewegen deed.
Vanmiddag een stuk gewandeld, net pittig gegeten en de ananas ligt klaar. Laat die weeën maar beginnen!!!
en....? heeft het iets geholpen? hier niet hoor, afgelopen paar dagen veel gelopen (was niet verstandig ivm bekken en heeft niet geholpen) pittig/vet eten gegeten (alleen maagzuur haha) sex gehad bitter lemon gedronken (ook maagzuur en misselijk) man heeft anderhalf uur mijn hielen/voeten gemasseerd (heel fijn maar heeft niet geholpen) Denk dat ik dus maar op hou met de huis tuin en keuken middeltjes,en mijn geduld weer ga zoeken, krijg er alleen maar last van! haha en nog geen zoontje te bekennen
Ik ben met 38 weken naar accupunctuur gegaan om in te leiden.. Ik heb in die dagen 4x seks gehad en 1,5 dag na de behandeling ben ik gaan bevallen!! Accupunctuur, ik kan het iedereen aanraden en ga het zeker deze zwangerschap al weer doen!!
Hihi dat dacht ik ook, hoe doen ze dat nog?ben ook 37 weken maar kleine ligt ook in bekken, hoe kan sex dan nog? Kom niet eens normaal m'n bed meer in een uit...maar verder, ik lees ook mee voor tips
Ik heb mijn nieuwe borstkolf uitgeprobeerd en ben toen die middag mijn slijmprop verloren. Er komen door het kolven hormonen vrij die dit veroorzaken. Let wel, ik wist dit NIET van tevoren, ik had het anders niet gedurfd hoor. Bevallen met 39.5 weken. Mijn kindje was ook nog eens onverwacht heel klein dus was beter geweest dat het nog 2 weken was blijven zitten.