Hallo Dames, Ik zit vandaag op 9 DPO, ik heb sinds mijn ei links onder in mijn rug een zeurende pijn. Nu ook sinds een dag of 2/3 ook in mijn lies Zo voelde het ook voor ik mijn MK had. Heb echt het idee dat het raak is... Ik heb nog 1 test 2v5 liggen maar ben bang dat ik te vroeg zal zijn met 10 DPO... Wie heeft er posi getest met 10 DPO???
Ik heb eigenlijk altijd tussen 9-11DPO al positief getest Deze keer extreem vroeg (7DPO al) maar was beetje in de war met eisprong ed, dus vandaar zo vroeg al getest Het zou dus kunnen, maarja, ieder lichaam is anders en elke zwangerschap gaat ook anders qua snelheid hCG aanmaak en snelheid innesteling p.s. ik test altijd "zo vroeg" omdat mijn luteale fase aan de korte kant is (10/11 dagen), dus test altijd rond mn NOD iig. (behalve deze keer dan achteraf gezien)
ik testte op 9 dpo nog negatief, op 10 dpo licht-positief (met middag-urine)en daarna werden ze alleen maar donkerder. Ik had eigenlijk nog helemaal geen tekenen, ja, af en toe steekjes, maar dat heb ik ook als mijn ongi eraan komt... Ben benieuwd, je kan het erop gokken!
Ik heb op 11 dpo posi getest, streepje was licht maar wel duidelijk, het was de eerste test die maand.
ik blijk ook 9 dpo te hebben getest. dacht dat ik een clyclus had van 32 dagen (bleek bij echo 36 dagen te zijn) op 9 dpo was het nog nega, maar de dag erna zei de cb digitaal al zwanger. dus het kan wel als is het wel vroeg
Bij mijn mk heb ik op 10 DPO licht positief getest en nu op 9DPO. Ik had zulke duidelijke symptomen (zwaar gevoel in de onderbuik en pijnlijke boobs) dat ik eigenlijk wel zeker wist zwanger te zijn
Bedankt voor jullie reacties!!! Ik ga het dan toch maar proberen denk ik Zal wel een foto plaatsen.... Hopelijk voor ons ook 2 strepen
ik ben benieuwd! ben zelf vandaag 11 dpo, maar twijfel nog of ik zal gaan testen of niet.. Duim voor je voor 2 streepjes!
Hey Disney, Ik ga het morgen pas doen... Vandaag is echt nog te vroeg! Wil het daarom ook met ochtend urine doen Ik laat het morgen weten...
Hoi meiden, Ik heb op 10 DPO negatief getest Maar goed ik wist dat de kans heel groot was, omdat het nog zo vroeg is... donderdag gewoon nog een x proberen.... Geen bloed geeft moed!
Hier vandaag toch maar met 12dpo getest. Ik denk een heeeel licht streepje te zien binnen de tijd, maar twijfel of ik t me niet verbeeld nog maar even rustig afwachten dus! Nog meer dames getest vandaag? Jammer dat je negatief testte maantje! Maar wat je zegt, geen bloed geeft moed
Hello Ladies, Even een update van mijn kant.... 10 DPO Negatief getest. (pijn onder rug en buik links) 11 DPO NIET getest. (pijn onder rug en buik links blijft) Morgen 12DPO TESTEN!!!! Hopen op 2 strepen!!! Hebben er nog meiden getest? en wat was de uitslag?