40 dagen zonder suiker- cursus

Discussie in 'De lounge' gestart door Child, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    O dat is dan weer een goeie tip van jou! Thanks! Ik ga even zoeken. Het klinkt zo veelbelovend, wil ook graag weten wat anderen voor ervaringen ermee hebben.

Het hele idee spreekt me gewoon aan. Afvallen, gezond leven, je lichaam goed voeden. Ik ben altijd aan het jojo-en. Heb alle diëten al geprobeerd en met de laatste ben ik 30 kilo afgevallen maar ik kan het er gewoon niet afhouden. Ik heb altijd zoveel behoefte aan suiker... Iedere keer sla ik na een dag of twee dagen lijnen alweer door en vreet ik de hele snaaikast leeg. Ik hoop dat dat hiermee eens een keer afgelopen is.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Grapjas!:D

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Echt wel! Kan me ook gewoon echt goed inhouden nu. sla zelfs chocolade af als ik het aangeboden krijg:p

4. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Jaaaa in dat bovenste boek ben ik nu bezig. (via bieb geleend)
    Heel leuk om te lezen (lekker geschreven) en je WIL gewoon gezond eten. Ik moet zeggen: Niet alles neem ik over (geen kraanwater enzo) maar als je de helft overneemt gaat het al goedkomen volgens mij.

5. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Goedemorgen dames!!

Ik wil ook graag mee doen!! heb laatst al een keer een poging gedaan maar was er eigenlijk (onbewust) weer mee gestopt hihi.. Ik hoop dat ik het door het 'samen doen' dit keer wel vol kan houden :D!

Is er al een apart topic aangemaakt?

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nog niet volgens mij, misschien wel leuk.
    Kunnen we recepten enzo uitwisselen.
    Ik ga nu bijv maar eens bedenken wat ik vanmiddag eens zal gaan eten ;)

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Zal ik een clubje starten ?? Lijkt me inderdaad erg handig om recepten en tips uit te wisselen misschien ook fotos te delen van gerechten, smoothies etc.!

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0

Deel Deze Pagina