Heeft iedereen als je ongesteld bent, dat er stolsels meekomen of alleen als er een miskraam is? Kan je ook een miskraam hebben gehad als je vloeit op de dag dat je ongesteld zou moeten worden? Dus eigenlijk weet je dit niet en je denkt o ik ben gewoon ongesteld? Liefs
Ik heb iedere maand stolsels, groot en klein ... Niet iedereen heeft stolsels in hun periode, verschilt ook weer van persoon tot persoon, maar nee, het is niet iets wat absoluut duidt op een miskraam.
ik verloor tijdens mijn mestruatie ook stolsetjes. en ja ik heb voor deze zwangerschap een vroege miskraam gehad. ik was heel regelmatig met mijn cyclus en opeens werd ik 2 dagen eerder ongesteld (normaal donderdag nu dinsdag). dus de dinsdag aangehouden als NOD en ik werd het ook niet. test gedaan en ja zwanger...helemaal blij. donderdagavond krijg ik bloedverlies en ik voelde al dat het mis was. ik moest afwachten en na 5 dagen kreeg ik de bevestiging dat ik wel zwanger was maar dat het niet ingenesteld wasen mijn lichaam het "oude" schema heeft opgepakt met de menstruatie en het vruchtje tijdens de menstruatie mijn lichaam heeft verlaten. zo vertelden ze mij dat je nooit voor je NOD moet testen omdat er dan idd veel vrouwen een positieve test kunnen krijgen terwijl het dan toch gewoon een menstruatie wordt. dus als je niet test dan weet je ook niks nee, dus wie weet hoe vaak wij vrouwen een "miskraam" hebben. dus ja, het kan wel! mejon
Ik heb nooit stolsels als ik ongesteld ben en ik heb een spontane miskraam gehad op 6 weken en toen had ik ook geen stolsels. Zelfs best wel weinig bloedverlies. Toch had ik 2 weken lang positieve testen gehad en bij de echo was het vruchtzakje al weg. Het hebben van stolsels zegt dus niks, alleen een positieve zwangerschapstest zegt iets.
Ook ik heb tijdens normale menstruaties stolsels en ook tijdens mijn vmk's... het enige verschil wat ik merkte ij de vmk's en normale menstruaties was dat een normale menstruatie bij mij 5 tot 6 dagen duurt. Bij de vmk's had ik elke keer allee nde eerste 2 dagen heel veel bloedverlies en daarna niet meer. Ook deden de vmk's veel meer pijn dan een normale menstruatie. Maarja, ook dat is voor iedereen anders, dus wat Noodles ook al zei; je kan het alleen weten met een positieve zwangerschapstest...
Ik heb 3 licht positieve testen gehad. Donderdagavond kreeg ik al het gevoel dat mijn zwangerschapskwaaltjes afnamen.. Vervolgens gisteren licht bloedverlies wat steeds erger werd. Het is nu net zoiets als een menstruatie. Ik neem dus aan dat mijn lichaam het vruchtzakje zal gaan afstoten. Heeft iemand een idee hoe lang dit bloeden uiterlijk mag duren? Wanneer het nodig is contact op te nemen met een huisarts?
Als het nog heel pril was, zie je geen vruchtzakje. Dat is nog zo klein en zul je niet merken. In principe hoef je geen contact op te nemen met je huisarts, behalve als je teveel zorgen maakt. Het bloeden zal binnen tien dagen ophouden en kan heftiger en pijnlijker zijn dan een gewone menstruatie. Wat trouwens ook weer niet hoeft. Sterkte!
Ik heb ook grote en kleine stolsels tijdens mijn menstruatie. Ik menstrueer ook vrij hevig, vooral op dag 2. 2 cycli geleden had ik zelfs een heel groot stolsel van zo'n 10 cm, daar ben ik erg van geschrokken. In deze cyclus waar ik nu in zit (zo'n dag of 4) heb ik wel erg last van mijn buik gehad qua krampen. Dat heb ik anders nooit.