hoe voelt een innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tweeling, 6 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    weet iemand dit

heb namelijk een ongi buikpijn maar geen bloed :(

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    De meeste vrouwen voelen geen innesteling....maar sommige wel...
    Ik zelf heb daar niks van gemerkt...maar wel een paar dagen erna...ik kreeg toen al symptomen van maagzuur e.d.
    Ik kon dan ook al 5 dagen voor mijn nod testen dus had al vlot genoeg HCG in mijn bloed.

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.815
    4.057
    113
    Ik heb niets gevoeld van de innesteling.

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik heb het wel gevoeld:

Ik kreeg hele erge steken in mn liezen vanaf een paar dagen na eisprong en dat heeft elke keer ongeveer 3 dagen aangehouden. Ook steekjes in mn baarmoeder had ik daarbij..

Wat betreft ongizeurendgevoel, dat heb ik ook elke keer gehad.. was ook heel bang dat ik ongi zou worden! Helaas is t uiteindelijk 2x mis gegaan bij me..

Nu ben ik hoogstwaarschijnlijk weer zwanger (de testen weten t nog niet zeker volgens mij ;)) en had ik weer steken in mn liezen een paar dagen na mn eisprong. Maar nu heb ik wel heeeeeeeeeeeeel erg het gevoel alsof ik ongi ben/moet worden! Ook heb ik superpijn in mn onderrug! Maar of die laatste 2 er ook bij horen, ik kan het je hopelijk heel snel vertellen :)

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Tweeling,

Je kan het beste even de zoekfunctie gebruiken, er zijn al zoveel topics geweest hierover.

Deze doe ik dicht, om het overzicht te bewaren.

Succes meis.

Groetjes
    Elvira

Deel Deze Pagina