Het is wel even een investering, maar ik vind het erg handig die ovutesten. De vorige ronde heb ik twee complete pakjes versleten zonder positief te testen, toen de hoop voor die ronde maar opgegeven. Deze ronde begonnen met temperaturen én weer ovutesten gekocht en ik ben er heel blij mee. Vanmorgen had ik weer positief getest dus mijn vriend en ik klussen nog even door. Met temperaturen bepaal ik een dezer dagen een temperatuurstijging (verwacht ik toch ), wat betekent dat mijn eisprong is geweest. Persoonlijk vind ik het erg fijn om een beetje zicht op mijn cyclus te hebben. Succes met zwanger worden!
Dat temperaturen kan ik ook wel eens proberen. Klopt het dat je temp daalt na je eisprong wanneer je niet zwanger bent en stijgt als je wel zwanger bent? Sorry ben er nog niet zo in thuis..... En jij natuurlijk ook veel succes met zwanger worden!
het kan zijn dat je 5 tot 10 dagen na je eisprong een tijdelijke dip in je temperatuur hebt door een eventuele innesteling. Dat duurt dan een dag ongeveer. Maar het zegt eigenlijk niks. Als je dat hebt wil dat niet automatisch zeggen dat je zwanger bent en andersom ook niet.. Ook kan het zijn dat je na je eisprong een tweede temperatuurverhoging krijgt. Ik heb dat bij allebei de keren dat ik zwanger was ook gehad, ongeveer een week na mn eisprong ging mn temperatuur voor de 2e x omhoog met 0.3 graden. Ook voele het alsof ik steeds opvliegers had Maar hetzelfde als hierboven, het zegt eigenlijk niks jammergenoeg... Als je deze dingen merkt heb je natuurlijk wel iets meer kans, maar nogmaals, ook als je deze dingen niet hebt kan jeo ok gewoon zwanger zijn. Het enige wat je zekerheid kan geven is een zwangerschapstest.
Nou ja zekerheid bij een test? ik test nog steeds negatief, terwijl ik een heel regelmatige menstruatie heb... ben ook al meer dan een jaar gestopt met de pil en nog nooit een periode over geslagen! ik vind het zwaar irritant die onduidelijkheid...
Ik ben nu vooral benieuwd of ik wel een eisprong heb doordat mijn cyclus zo onregelmatig is en ook nog eens best lang duurt. Dus dacht dat ik dat met temperaturen een beetje in de gaten kon houden? @mop: ben je al bij de ha geweest? Lijkt me idd zeer frustrerend als je al zo lang overtijd bent. Maakt je ook erg onzeker!
Houmar, Vanmorgen weer getest en weer negatief, dus straks de huisarts bellen! ben benieuwd wat hij zegt! Als je zo onregelmatig bent, is je eisprong ook regelmatig, met temp bij houden kan je het goed in de gaten houden! hoelang ben je gestopt met de pil?
ik had de ha al gebeld van de week... en hij zij jah dan moet je maar ff afwachten.. maar hij vind het niet nodig als ik langskom.... dus ik mag nog ff in onzekerheid zitten... denk dat ik morge of woensdag nog maar een keer ga testen.....
Wij liepen al bij de dokter, dus dat scheelt denk ik we, omdat we al eventjes bezig zijn.... Dus hij belt straks terug en miss zegt hij ook wel dat ik moet afwachten, ik weet het ook niet! Irritant he?
jah super irrirtant..... hij ging wel vragen van of ik bloed ofzo was verloren ik zij jah een druppel en voor de rest van dat slijmachtige troep.... maar niet ongesteld.... ohhhh zegt ie wacht maar af.... pffff wat duurt het wachten lang zeg... kijk als je zwanger ben weet je waar je op wacht dan is het het wachten waard maar dit is vervelend wachten.... mijn moeder zij ook ik had ook bij elke zwangerschap een nega test.... geen een posi test....
mijn ma heb nog nooit een posi test gehad jah bij 4 maanden ofzo.... maar dat bruinige slijm valt toch niet onder menstruatie tog? volgens mijn ma niej maar ik weet ut niej...
Daar begint het bij mij altijd bij, maar dat duurt meestal maar een dag! hoe lang heb je daar nu last van dan?
ook elke keer een dag heb er nu 3x last van gehad... niet achter elkaar hoor.... maar gewoon een klein beetje en niet echt lang miss een uurtje elke keer en van het weekend zaterdag had ik een druppel helder rood bloed en dat had ik daarna ook niet meer...
[Ja lastig, ook geen peil op vast te knopen dus?! Ik heb daar helemaal geen last van! werd ik maar ongesteld dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben! dan kan je weer verder!
jahj dat bedoell ik.... weet psies hoe je je voelt.... het is gewoon iri dit.... pffff word er wel gek van ... jij denk ik ook.... hadden we maar zkkrheid he....
ja inderdaad, en daarom ben ik ook blij dat de dokter mij zo belt, als ik dan van hem een nee krijg dan kan je je er aan over geven en dan kan alles weer op gang komen! dat scheelt zo ie zo een berg en veel stress.... en dat werkt ook tegen je, want dat voelt een lichaam aan natuurlijk!