Pff nee t lukt me niet met de foto hoor T licht is op dit moment heel irritant, de zon schijnt heel scheef de kamer in waardoor t niet echt wil lukken
whaa ik wil mn banner terug! maarja, als de test morgenochtend weer duidelijker is dan doe ik m terug denk ik..
Hoi, Misschien moeten jullie nog wat daagjes wachten met testen. Ik had 1 week nadat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden getest. Helaas negatief ik heb de digitale gedaan van CB. Dus heb 1 keer getest en toen werd ik toch nog ongesteld 3 dagen nadien. Dus was 10 dagen overtijd, toen ik toch ongesteld moest worden, jullie moeten eigenlijk eerst je ongesteldheid toch afwachten, dat staat op de testen die mag je gebruiken op je dag dat je het moet worden. Dus ik zou zelf niet snel eerder testen, maar ieder zijn eigen ideen uiteraard. Mijn man zegt dat hij toch het gevoel heeft dat ik zwanger ben. Heel raar eigenlijk maar goed dat gevoel heeft hij nou eenmaal. Ik heb heel sterk het gevoel dat ik deze ronde wel eens raak kan zijn. Maar we klussen gewoon en we zien wel. Ik wens jullie veel succes met testen. Ik zou niet teveel testen dat is zo frusterend lijkt me. Succes. Groetjes Wendy
i know wendy, i know en heb mezelf heilig voorgenomen de volgende keer echt te wachten tot NA nod want hier word je niet wijzer of blijer van
ongesteld geworden.......geen vage testen meer voor mij, maar netje swachten tot na NOD, succes voor de rest dames!
dat is allemaal raar verlopen deze maand.. ik moest afgelopen donderdag pas ongesteld worden. maandag had ik een bruine veeg, dinsdag ook overdag alleen bij t afvegen en woensdag was er wat meer bloed erg donker in t maandverband. dus ik denk het zet morgen wel door. donderdag was t dus gewoon helemaal weg.. ik ben dus gaan testen en zie t resultaat, keer op keer weer. ik denk dat het dan dus een innestelingsbloeding is geweest..
ik hoop het voor je marieke, wil je niet teleurtsellen, maar ik had 4 licht positiev e testen, vermoed dus dat het wel bevrucht is maar fout is gegaan bij mij (op zich geen drama, officieel zijn we niet eens aan het proberen, vriendje wil pas vanaf augustus, maar we zijn allebei zo vruchtbaar als wat, dus zelfs als ij alles wat zwemt buiten houd ben ik nog zo zwanger ik hoop het echt voor je meis!
als je idd 4 posi testen hebt gehad ben ik ook bang voor je dat er iets mis is gegaan... ik bedoel 1 opgedroogd lijntje kan! 2 opgedroogde lijntjes tja das flinke pech.. maar 4 zoals bij jou dan of 5 bij mij lijkt me wel heel onwaarschijnlijk
ja, dat leek mij ook, zoveel opgedroogde lijntjes is net iets teveel toeval maar goed, nog even geduld (voel em net die ene smurf: ik HAAAAAT geduld! )
meiden ff een vraagje ik heb nou de afgelopen dagen 4 testen gedaan en wat valt me op de test met ochtendurine is positief die met middagurine zijn negatief marieke we hebben de zelfde test hebben jullie dat ook ?
twigger, lijkt me dat je middagurine niet geconcentreerd genoeg is, zou het over 2 dagen nog eens met ohtendurine herhalen en troost je, bij mijn oudste heeft het 8 weken geduurd voor mijn test positief was, bloedtest was negatief, gewone negatief, echo niets op te zien......en uiteindelijk bleek ik 8 weken zwanger........dus het kan idd heel lang duren voor je genoeg hormoon aanmaakt
ik heb t alleen eergister middag gedaan met een cassette (2 voor 5 euro) van de kruidvat en die was volgens mij negatief.. kon t niet meer terug zien want mn vriendin had er met pen een streep op getekend... maar verder heb ik nog niet smiddags getest dus kan je niet helpen sorry
twigger ik zie ook duidelijk een streepje bij jou! heb je de mijne gezien van vanmorgen? ik heb me stiekum al een klein beetje aangemeld bij de feb mama's... na 5 testen dacht ik dat t wel kon... ze zijn nog erg licht maar toch
het zal wel aan mijn ogen liggen maar kan toch echt bij jullie 2 hierboven geen positieve test vinden. zal wel aan mij liggen hoop voor jullie van harte dat het wel zo is en over paar dagen mooie test te zien is
alweer bengeltje? hahahaha ja denk toch echt dat t dan aan je ogen ligt.. op die ene van mij zie ik ook op de foto geen streep..in t echt zie je m wel.. maar op de foto van vandaag zie ik ook op de foto echt wel een streepje.. gelukkig met mij nog een aantal.. maar goed hopelijk word ie natuurlijk wel donkerder haha
meiden ik zie bij jullie beide duidelijk een streepje met dank aan ons reusachtige beeldscherm met hoge resolutie! Spannend en ik hoop dat het streepje snel dikker gaat worden.