hahaha ja je moet er bij mij wel een vergrootglas bij houden hoor maar heb m net op advies van een ander in t negatief gezet en dan als k goed kijk zie ik m dan ook.. alleen vind ik m zo duidelijker.. morgen nog maar eens testen
Ik dacht ik gooi er even wat optimisme in en ik krijg vaker te horen dat ik de neiging heb tot overdrijven Zonder gekheid ik zie echt een gekleurd lijntje hoor!
gelukkig maar dank je trees! jij net zwanger zie ik gefeliciteerd meid! had stiekum al wel gekeken naar de banner als ik m zou gebruiken nu, dan zou ik ook 4 weken en 1 dag zwanger zijn hihi dus zouden we gelijk lopen...
Ik zie aan je onderschrift dat jullie al te lang teveel geduld hebben moeten hebben, dus hup hup met die valentijnsbaby! Ik blijf hier nog even lekker meekijken en hoop snel goed nieuws te lezen
hihi ja dat hoop ik ook. als ik uitreken zou ik volgens mn vorige cyclus op 12 feb uitgerekend zijn maar ik denk zelf dat t later is omdat de bloeding later was.. dus denk zelf idd rond de 14e ofzo
Geweldig hoor meiden! (marieke en twigger) Hebben jullie eigenlijk ook al wat kwaaltjes? Wel grappig dat het bij jullie een beetje hetzelfde is gegaan en allebei pas een banner als het woord ZWANGER er staat haha.
hahaha ja is wel toevallig.. alleen ik durf er niet meer in te geloven.. ben zo bang dat ik morgen opeens geen lijntje meer heb ofzo.. vandaar dat ik mn banner niet aanpas! t enige wat ik heb is af en toe steken in de liezen/buik.. verder eigelijk niet echt iets bijzonders
ohw maar dat is een goed teken marieke die steken in de liezen dat hoor ik zooooo vaak Joh morgen is het streepje vast weer wat donkerder en je moet ook maar eens bedenken dat je net je innesteling hebt gehad dus is niet zo gek dat je nog geen vette streep hebt die komt nog echt waar!
Ik hoop het ook maar ik heb iig geval vandaag een mooie positieve ovutest daar ben ik alweer heel blij mee Kan je nagaan hoe blij ik ben met een positieve zwangerschapstest haha.
hahaha gefeliciteerd met je ei meid! ik was ook altijd blij met mn ovu testen hoor! vooral de eerste.. had nog nooit 2 streepjes op een test gehad hihi
Dank je wel Ja dat had ik ook bij de eerste ja gebruik ze nu alweer voor de 6e keer Maar zo positief als nu zijn ze nooit geweest dus wie weet...
middag! vanmorgen de hele morgen steekjes in mn liezen/onderbuik/doos gehad... heb vanmorgen weer getest en die zag er t zelfde uit als de andere.. een heel licht lijntje dus. heb de gyn gebeld, die gaat de HSG afzeggen en ik moet vrijdag weer testen en dan de gyn weer bellen. dus nu weet ik nog nix hahaha
Marieke, ik hoop niet dat jij net als ik een week lang van die vage streepjes houdt! Ik word er nu zo onderhand wel helemaal maf van Ik weet nu alleen wel dat het GEEN indroogstreepjes zijn bij mij! Haha, heb mijn vriend ook een test laten doen en bij hem valt er met geen mogelijkheid iets te zien Maargoed, ik ga vanmiddag bloed laten prikken en dan heb ik donderdag of vrijdag de uitslag... Even afwachten dus nog Kan jij trouwens geen bloed laten prikken?