AAAHH, test met alles heeeeel,heel licht positief MAAR

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Majkuh, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kristel ja dat weet ik niet. jij hebt dus ook al zolang vage streepjes? irritant he! zo onzeker word je ervan!

hopelijk komt er iets uit je bloed meid! laat je t even weten? :D

ik zal na vrijdag wel bloed moeten prikken ofzo.. of ik doe donderdag al een test en dan bel ik donderdag wel anders zitten we weer met t weekend te kloten haha

trees, ja die steekjes heb ik verder nooit dus ik geloof er ook wel een klein beetje in.. waarom zou je anders heeeellleee lichte streepjes maar toch echt streepjes krijgen?

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Marieke, ik heb ook steeds van die steken hoor!
    Af en toe scherpe in mn baarmoeder, maar ook soms doffe (wel pijnlijke) in mn liezen en die trekken dan helemaal door naar mn benen :(
    Vorige week deden mn boobs nog pijn maar nu eigenlijk bijna niet meer...
    Ik denk wel gewoon dat ik zwanger ben hoor, maar het is alvast heel anders dan de vorige twee keer!
    En als je nu eventueel belt voor een bloedtest dan kan je donderdag of vrijdag daar de uitslag van hebben hoor! Dan heb je meer zekerheid dan als je nog steeds vage streepjes houdt...

Ik laat vanmiddag bloed prikken en heb ook donderdag of vrijdag de uitslag. Heel misschien eerder al, maar dat is even afwachten.

3. ja bij mij trekt t ook naar de benen, heb al de hele week savonds flinke pijn in mn benen alsof ik de marathon gelopen heb ofzo :( verder heb ik ook nergens last van..
    ja misschien dat ik woensdag anders bloed laat prikken .. want heb de halve dag al in de auto gezeten en nu geen zin om weer naar t ziekenhuis te rijden hahaha en morgen moek werken.. dus dat word dan een woensdag..

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Haha, zo voelt het bij mij ook precies zo ! Alsof ik een marathon gelopen heb.

Zou mei dan echt een vruchtbaar ei gegeven hebben voor bijna allemaal? :-D

Er zijn voor zover ik weet echt wel veel zwangeren bij gekomen vorige maand, dus misschien is mei echt een goeie maand :p

5. ja misschien wel ja :D afwachten dus wat mei ons voor ei heeft gegeven hihi

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    als je voor hcg moet prikken was het bij mij de volgende dag eral ik ga voor je duimen :thumup:

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ben net terug van de dokter en ik ben dus gewoon zwanger! :-D

Hij zei dat het kon komen dat de testen steeds licht blijven, doordat er misschien een stofje in mn urine zit waardoor de testen niet goed kunnen reageren zeg maar. Ik zei ook dat er heel veel witte vlokjes ofzoiets in mn urine zaten, dus daardoor kan t komen dat de testen licht blijven!

Ik heb gewoon nog steeds bloed laten prikken en over een paar dagen weet ik meer!
    Als de uitslag goed is dan kan ik naar de gynaecoloog voor een inwendige echo, gewoon voor mn eigen gemoedsrust.
    Als de uitslag niet goed is dan is er dus toch weer iets fout gegaan en dan gaan ze gynetisch onderzoek doen bij mijn vriend en ik om te kijken of er misschien afwijkingen zijn of iets dergelijks..

Maar het goede niewus voor nu is in ieder geval:

IK BEN ZWANGER! :-D

8. kristel super gefeliciteerd! heeft ie dus eerst een gewone test gedaan?
    super joh :D
    hopelijk dat het nu bij je mag blijven!

dank je bengeltje :D ik denk dat ik idd morgen of woensdag eens ga bellen voor t bloed prikken..

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Super Kristel! Gefeliciteerd :D Probeer en toch ook maar een beetje van te genieten meid ;)

10. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Gefeliciteerd! Heb stiekem een beetje meegelezen.. Geniet van je zwangerschap. Hoop dat alles goed gaat..

11. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Kristel86 gefeliciteerd meid! :D

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe, geniet er lekker van.

LFS yach :)

12. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    dus toch zwanger!

gefeliciteerd hoor en nu gaat dat beepje lekker bij je blijven

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    :D Dankjulliewel :-D

De angst dat t fout gaat is er nog steeds wel hoor!
    Ben aan de ene kant ook een beetje bang voor de uitslag van de bloedtest.. En het voelt heel erg alsof ik ongesteld ben/moet worden.. Heb ik nu al een week.

Een week geleden was er blij mee, want daardoor kreeg ik het idee dat ik zwanger ben.

Maar krom genoeg vind ik het nu eng :p

14. Trees

Trees Niet meer actief

Hiep hoi voor Kristel :D :D :D Ik ben blij voor je dat je goed nieuws bij de dokter hebt gehad. Spannend blijft het natuurlijk zeker, maar snel een echo eisen en hopelijk kan je dan een beetje gaan genieten!

15. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Hey Kristel ik heb met jullie mee zitten lezen en ben heel blij voor je dat ik je mag feliciteren!

16. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    hey meiden

vandaag weer een testje gewaagd en ja hoor we hebben de 4e indroger te pakken ?
    ik wordt ramgek zie album

17. Trees

Trees Niet meer actief

Uhhh Twigger als dat een indroger moet zijn, eet ik de test op. Ik zie echt wel een gekleurd streepje en volgens mij kleuren deze alleen maar als je hcg in je plas hebt. HCG=Jaaah :)

18. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ik weet het niet meer
    ikbel morgen de dokter dat ik morgen nog hcg wil laten prikken
    pffff wat een ellende zeg

19. Trees

Trees Niet meer actief

Goed plan! Ik hoop dat je voor jezelf snel wat zekerheid krijgt. Ik heb in ieder geval zeer goede hoop voor je

20. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    nou ik niet meer hahahahah
    maar we houden de moed erin ;)

Deel Deze Pagina