Twigger, je zit echt in precies hetzelfde schuitje als ik zat. Ik zou als ik jou was morgen gewoon de dokter bellen en eisen om een bloedtest! Zo word je helemaal gek! Als je de dokter dat duidelijk maakt, dat je stapelgek wordt, dan laten ze je vast wel bloedprikken hoor. Een dokter kan je dat ook eigenlijk niet weigeren vind ik. Succes alvast!
Voor zover ik weet zijn er weinig dokters die zelf bloedprikken. Ik moest gewoon naar het ziekenhuis. Ik kreeg bij de dokter een formulier mee en moest daarmee naar een bloedafnamepunt; dat werd bij mijn keuze het ziekenhuis. Ik zou het gewoon eisen hoor! Je betaalt genoeg voor je ziektekostenverzekering en als ze je een inwendige echo laten doen, dan lijkt me heeeeel sterk dat ze een bloedtest weigeren
ik zal morgen wel even bellen en ernaar vragen ik heb geen zin om tot woensdag te wachten ihihi dat duurt te lang maarja al het wachten duurt lang hahahaaah
Ja, al het wachten duurt lang Maar ik denk dat het wel kan hoor Als je gewoon duidelijk laat merken dat je t graag wilt, doen ze t wel lijkt me... Ik ga morgen heel stiekem al vragen of ze de uitslag van mij al binnen hebben de dokter zelf zei dat t woensdag of donderdag binnen zou zijn, maar degene die me in het ziekenhuis prikte zei dat t morgen al binnen kon zijn.. Dus ik ga gewoon bellen morgenochtend! Ik ben gewoon heel bang dat er iets mis mee is Dus ik wil t zo snel mogelijk weten dan...
Kristel86 als je vanmiddag heb bbloed geprikt moet je morgen rond 2 uur proberen is het er niet om 4 uur doen ik deed het ook altijd de dag erna bellen en het was er altijd sucses
spannend kristel maar denk dat t wel goed zit meid! twigger goed van je dat je morgen gaat bellen! ik denk dat ik woensdag ga bellen ofzo...
Sow dokter gebeld en moet morgenvroeg urine brengen en dan doen hun een test voor me mochten ze t nog neit duidelijk vinden moet ik bloedprikken he he
Bij mij is t vandaag toch weer fout gegaan Dokter is al gebeld.. die heeft een fax naar een gynaecoloog gestuurd met uitgebreide uitleg en hoe we ons emotioneel erbij voelen, in de hoop dat we snel aan de beurt komen. We krijgen nu dus verder onderzoek over waarom t fout gaat steeds... Hopelijk komen we snel aan de beurt en vinden ze iets waar ze iets aan kunnen doen...
Ohww meis wat schrik ik hier van Had zo gehoopt dat het nu wel goed zou gaan. Dat gevoel dat je ongesteld zou worden was misschien toch niet zo goed... Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik vind het verstandig dat je doorverwezen wordt. Had in een ander topic wat je geschreven had ook al wat neergezet maar die is gesloten ds weet niet of je dat nog hebt gelezen. Dikke knuffel! Liefs Snoopy
Pfff Kristel wat verschrikkelijk! Hoop dat ze bij de gyn wat voor je kunnen betekenen. Veel sterkte hoor
gvd kris alweer meis ik vind t zo erg voor je heeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte meissie een heeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor jou
Ik vind dit echt verschrikkelijk voor je meid! Ik hoop echt dat jullie idd voorrang krijgen want dit is geen doen zo. Heel veel sterkte. Dikke kus
Tips voor het testen: Zorg dat de test voldoende urine heeft opgenomen Je hoeft een test niet met ochtendurine uit te voeren, maar zorg wel dat je niet teveel hebt gedronken. Anders wordt de urine niet geconcentreerd genoeg. Als je twijfelt over het resultaat, vraag dan iemand anders wat hij/zij ziet. Vroeg in de zwangerschap is het soms moeilijk om in je eentje te moeten "beslissen" of het positief of negatief is. Als je na bijvoorbeeld een half uur toch een tweede lijntje ziet verschijnen, zou dit kunnen betekenen dat je toch zwanger bent, maar er nog niet zoveel hCG in je urine aanwezig is. Ga niet uit van deze uitslag als 100% positief, maar houdt het op een "misschien" totdat je 1 of 2 dagen later een duidelijke positieve test hebt. Het is zo vroeg in de zwangerschap ook nog zo kwetsbaar en kan het zijn dat de zwangerschap niet doorzet en te toch "ongesteld" wordt. Bron: Marcare.nl