Ik heb het ook niet echt gemerkt. De klachten waren net als bij mijn ongi, alleen wilde deze maar niet doorzetten. Doordat ik zo onregelmatig was heb ik ook niet aan een zwangerschap gedacht. Achteraf bleek dat ik al 6 weken was toen ik ging testen. ALles kan dus en probeer je niet op bepaalde symptomen vast te pinnen, deze zijn bij iedereen anders of er helemaal niet. Groetjes, Krissa
doe ik ook niet hoor meiden!vond het gewoon leuk om te lezen. en idd elke lichaam is anders en je lichaam kan je goed voor de gek houden. we kunnen niks doen dan wachten.en we hebben alle tijd.zit pas in ronde 10 dus! liefs snippie
Ik merkte helemaal niks ,in tegenstelling tot alle andere maanden dat ik niet zwanger was Nu was ik wel erg huilerig, maar dat kwam omdat ik er doorheen zat omdat ik nog niet zwanger was en iedereen om me heen zo snel zwanger raakte. Waren dus stiekem wel de hormoontjes!
ohh oke! grappig hoor.dat hoor je wel vaker he.dat als je voor gaande maanden vanalles voelde en nu plots niet en je dan juist denkt het is niet raak.is het plots wel raak. we gaan het zien.
Wij waren op huwelijksreis en vanaf een dag moesten we ineens 's middags terug naar de hotelkamer zodat ik een middagdutje kon doen, zo moe was ik! Na 2 dagen dat gedaan te hebben begon ik toch eens na te gaan denken....
Ik had het deze keer helemaal niet verwacht en zag het als een zgn 'pauzeronde' totdat ik ongeveer een week na mijn pijnlijke ei! ineens soort van gevoelige borsten kreeg.. Ik dacht WTF? Toch maar even afwachten wat er zou gebeuren. Ik hoorde dat sommigen dat ook hebben als ze ongesteld worden. Ik dacht misschien heb ik dat nu ook wel? Toen ik na een week nog niet ongesteld was deed ik toch maar eens een test.. Deze was al positief voor ik hem had neergelegd! Bij mijn eerste zwangerschap ging het ook zo. Eerst pijnlijke borsten en toen maar eens testen: zwanger! Helaas een mk, maar wellicht hebben we nu meer geluk!
Ik voelde niks... Misschien is dit ook nog een leuk topic voor je: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
hmmm ik had wat last van mijn borsten en wel het gevoel dat ik zwanger was. Maar was wel super blij met de positieve test als bevestiging. Ik heb wel een week na de eisprong tegen mijn man gezegd "Het kan wel eens raak zijn" terwijl het de eerste ronde was voor ons...
Had ook niet het idee dat ik zwanger was, heb zelfs nog een wijntje gedronken met de kerst. Mijn mannetje was er niet in de vruchtbare week en we hebben het alleen in de weekeden gedaan, ging er hierdoor zowiezo vanuit dat het een verloren maand zou zijn. Alleen kon ik ineens erg slecht slapen en had ik vreselijke koude handen en voeten in bed(later ook buiten bed), hierdoor ben ik eens gaan testen en ja hoor bingo. Moet zeggen heb nu nog niet echt erge klachten behalve dat slapen en mn spastische darm speelt erg op maar ach...
hey dames ik had tijdens mijn innesteling een beetje beroerd gevoel s ochtens heb tot mijn nod de hele tijd een heel heel licht misselijk gevoel gehad, maar had de maanden dat ik niet zwanger bleek meer symptonen dan nu. oja mijn urine had een hele nare geur de kwaaltjes na nod kan ik jullie nog niet laten weten want dat is vandaag groetjes