aanhoudende spierbuikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door klingel, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hallo allemaal,

ik heb sinds vandaag ontzettende moeilijk te negeren lage buikpijn.
    snap er nix van!

heb even bewust geprobeerd het 'niet te voelen' (in het kader van misschien ben je er gewoon teveel mee bezig en voel je allemaal dingen die je eigenlijk niet voelt, of dat je lichaam je voor de gek houdt- een kwelling die iedereen hier wel kent vrees ik ;)) maar ik kan er niet omheen.

nu kan het heel veel redenen hebben maar ik vroeg me af of het ook een zwangerword-gerelateerde reden kan hebben?

wil kruikje op buik, dat mag toch wel?

liefs
    klingel

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    hoi klingel

voelt t een beetje alsof je ongesteld moet worden?

3. Trees

Trees Niet meer actief

hey klingel, ik kom je ook overal tegen ;) Spannend, het kan hoor! Ik had het bij mijn zwangerschap ook, het hield bijna een week aan en het was geen prettig gevoel. Mijn schaambeen en mijn liezen voelde ook wat beurs. Herken je dit?
    Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik het afgelopen maand ook min of meer had, dus het kan ook niks zeggen :(

liefs tes

p.s. lekker een warme kruik opgooien.

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @ kristel, het voelt niet als die zware onderbuik-onderrug-pijn (mooi woord he!), het voelt alsof ik de hele tijd spieren ergens achter in mijn buik inhou ofzo.

ik kan het niet uitleggen.
    heel irri.

maargoed, het zal wel gewoon niets zijn natuurlijk!

hoe is het met jou nu? heb je je vmk inderdaad gehad gister/vannacht? :( :( :(

@ trees: hee hallo :)

gil, geen hoop geven hoor ;)!
    ik herken het beurse gevoel wel, misschien is dat een beetje het woord inderdaad, maar of ik het bij mijn schaambeen voel weet ik niet zo goed...

het zal wel weer over gaan, een kruikje erop vanav kan geen kwaad toch?

fijne zondag!

liefs

klingel

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    hoi Klingel :)

Tijdens t klussen gebruik je ook heel veel buikspieren he, dus daar zou t eventueel ook nog van kunnen komen...

Met mij gaat t nu redelijk.. heb idd een vmk gehad, t is vanancht begonnen.. Heb ook bijna niet kunnen slapen daardoor..

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi kristel!

goeie van de klus-spierbuikpijn! :) maar we hebben al een week niet geklust, waren er wel een beetje klaar mee na 2 weken fulltime SMEPpen ;)

ik heb net onder de douche besloten dat het gewoon PMS is; om mezelf te beschermen...

ik las al dat je je vmk al gehad hebt: :cry: :cry: :cry:

wens je veel sterkte.. even rustig aandoen meid, en lekker slapen vandaag.

liefs

7. Trees

Trees Niet meer actief

In het kader van de zelfbescherming, de mogelijke oorzaken van je buikpijn:

- een verrekte spier
    - een blaasontsteking
    - te zwaar getafeld
    - beginnend buikgriepje
    - een hallucinatie
    - zwangerschap

Toi toi

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi noorder-mede-ling ;)

dank voor je zelfbeschermingsopties!
    edoch:
    - verrekte spieren ken ik niet; ik ben a-sportief! hihih
    - blaasontsteking heb ik nog nooit gehad (dus herken ik niet)
    - te zwaar getafeld; goeie, maar ik eet al zo weinig :( murmel
    - beginnend buikgriepje houdt na 4 dagen op met te beginnen maar IS dan gewoon... kortom dan had ik nu wel ziek moeten zijn
    - hallucinatie is een serieuze optie. ik denk/voel/wens/hoop superzwanger, klein detail is dat ik het alleen nog niet ben :) :) :)
    - zwangerschap??? nooit van gehoord (dus herken ik niet)

... and the rare buik goes on.......... and on and on...........

9. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

ha ff gaan misschien?

10. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

Ik heb dit gevoel dus ook.

Al 2 dagen vooral aan de rechterkant en dan in mn bikinilijn zeg maar en dan ook iets naar het midden (snappen jullie dit nog...?)

Gister met lachen deed het echt al heel erg pijn en vanacht werd ik echt met verschrikkelijke pijn wakker.

Nu is het bijna over. geen pijn meer maar ik voel het nog wel.
    Ik ben uit gegaan van mijn vorige cyclus van 34 dagen, dan zou ik zaterdag mn eisprong gehad moeten hebben, maar dat kan natuurlijk ook nu zijn of een innesteling.
    Sorry van mn warrige verhaal....

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    By the way girls; mocht je zwanger zijn, kun je beter niet een al te warme kruik op je buik leggen.. Dit schijnt slecht te zijn voor het vruchtje! :eek: Heb dit gehoord, of het waar is weet ik niet! Maar beter wel voorzichtig zijn!

Good luck! :D

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @ linda, thanx voor de tip!
    ik had wel zin in een kruikje maar wist ook niet zeker of dat nou zo goed kon zijn MOCHT je iets van zwanger zijn! ;)

maar- het rare spierpijnige gevoel is weg sinds vanmorgen! :)
    nu het weg is weet ik helemaaaal wat voor raar en irri gevoel het was want ik voel me nu weer kiplekker!

het zal wel gewoon iets/niets zijn; we zijn hier natuurlijk opeens veel meer op ons lichaam gefocusd dus je voelt sowieso veel meer waar je anders niet bij stil zou staan...

@meisje: voor zover ik er inmiddels verstand van heb, kan een stekende pijn of links of rechts zoals jij beschrijft de eisprong zijn. ik hoop het voor je! ;)

klingel.

13. Niet meer actief

Hey meid, ik heb dat deze maand ook gehad, ik had op ma. volgens de berekeningen mijn eisprong en di. avond en woe. had ik veel pijn links onder in mijn buik.......... denk toch dat dat dan de eisprong was. (ik had alleen nooit eerder zo'n gevoel gehad)

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    whiiih het is nu woensdag (of eigenlijk net donder) en die ontzettende spier/buik/pijn is weer helemaal terug.
    ik probeer m bewust te negeren/helemaal te ontspannen maar het is net of ik als een gek in de sportschool heb liggen fitnessen (en dat doe ik niet ik ben niet gek ;) )

je hoort verschillende verklaringen hiervoor; van pms (herken ik niet) tot zwanger (ken ik niet) en van psychisch (zou kunnen maar dan ben ik de nieuwe uri geller) tot iets van gespannen/stress/zenuwen..

dat laatste misschien?

kweetniet heb vandaag wel realxte dag met veel afleiding gehad.

naja.

tijd en geduld, geduld en tijd......
    binnenkort is duidelijk of de duivels komen (like i said they are NOD invited de 21e!)

:)

klingel.

Deel Deze Pagina