Vind het zo zonde om weg te gooien.. Het is allemaal voorzien van datum en nog lang goed Mn zoontje drinkt niet uit de fles en wil mamasmelk eigenlijk uit niets anders als mama Kan ik het wel aanbieden en dan gaat er een slokje in maar de rest kan dan weer door de gootsteen Nu hij (bijna) een jaar is en ook andere melkproducten mag (welke hij wel lust uit een beker) zie ik geen nut meer om al die ergernis te doorgaan voor 1 slokje Dus als ik iemand er blijer mee kan maken als mijn zoontje wees welkom Ik kan het helaas niet doneren aan het moedermelk netwerk want dan moet het in speciale bakjes worden ingevroren Uiteraard drink ik geen alcohol en gebruik geen drugs Zeg het er maar even bij ghehe
Hier ok genoeg melk over ik ga er pannenkoekjes van bakken wanneer mijn zl die mag, misschien een idee voor jou? Of iets anders er mee maken voor je kleintje? Maar misschien kan je er via hier ook nog iemand blij mee maken, weggooien is inderdaad zonde!
Ah slim idee! Kan het proberen te verwerken in een gerecht Al heb ik dan nog te veel zoveel pannenkoeken kan hij niet op binnen een half jaar Maar aardappelpuree kan ook en zelf brood maken ofzo en een cupcake voor zn verjaardag, smootie, cornflakes? Rijstepap En vanaf wanneer mogen ze cacaopoeder? Dan kan ik er chocomelk van maken
Haha, nee dan moet hij waarschijnlijk elke dag pannenkoeken eten, maar zo kasn je iig iets ervan gebruiken! Heb ff gegoogled voor verdere ideeën:http://www.zwangerschapspagina.nl/borstvoeding/173455-koken-borstvoeding.html