Accessoires- en beddengoedtips gezocht [slaapkamer]

Discussie in 'De lounge' gestart door Kristel86, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    Ts, heb je al een keuze gemaakt.. :)

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik zie allemaal leuke dingen voorbij komen!

We hebben een keuze kunnen maken :)
    Vanmiddag even wat kleurstaaltjes opgehaald bij de Praxis en we gaan uiteindelijk voor andere kleuren op de muur..!

We hebben een geweldig mooie roze tint gevonden; zacht oud roze. Deze willen we combineren met een mooie taupe tint.
    De muur waar t bed tegenaan komt zal dan roze worden en de overige muren taupe.
    Daarbij heb ik ook al een mooi dekbed gevonden in een taupe tint en wat mooie sierkussens in witte en bruine tinten en de gordijnen worden ook in een mooie donkerbruine kleur met een enigszins grijze ondertoon.
    Het bed zal uiteindelijk, zoals geopperd werd, in amerikaanse stijl opgemaakt worden met diverse sierkussens in verschillende maten. (Ik heb dat altijd al mooi gevonden :D)
    En een mooie sprei in zachtroze (die ook evt. opgevouwen als strook op het voeteneinde kan)

De meubels worden nog steed wit en qua accessoires zal er met vergrijsd rotan gewerkt gaan worden. Bijv. dmv wat mooie mandjes bovenop de kledingkast, wat leuke rotan hartjes hier en daar met zachtroze satijnen lint eraan (om zo t roze weer een beetje terug te laten komen) en diverse fotolijstjes aan de muur :)

Ik zie het in elk geval al helemaal voor me en ik kan niet wachten tot we echt gaan beginnen ermee :D (hoop dat jullie t beeld ook een beetje krijgen door mijn omschrijving? :p) We verzamelen nu de spullen bij elkaar en dan hopen we dat we binnen enkele weken aan de slag kunnen!

Ik ben nu bezig met een collage met de spullen en kleuren, zal m wel posten als die af is :)

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Bij deze een collage voor de nieuwsgierigen ;) (kleuren bij benadering)

Al twijfel ik nu bij t zien van de kleuren of we niet beter 1 muur taupe kunnen doen en de rest roze; denk dat dat beter is :) (qua kledingkast klopt het plaatje niet helemaal, aangezien we een grote hoekopstelling krijgen met 7 deuren. We hebben nogal een grote slaapkamer en veel kleding :p)

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Leuk, maar ik zou niet voor alle muren een kleurtje nemen, dan wordt het vaak wat druk of klein. Zelf heb ik bijv. in de woonkamer 1 muur grijs en boven op de slaapkamer van de oudste 1 muur roze.

Ik wou ook net zeggen dat roze mooi bij grijs staat. Mijn ouders hebben ook een antraciet boxspring en combineren dat met wit beddengoed met bijv. een ajour randje of een grijs randje, rode sprei bij het voeteneinde of roze met wit beddegoed, staat ook erg leuk.

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    mooi! ik denk dat die kleuren juist erg mooi zullen staan op alle muren! je witte meubels komen dan helemaal supermooi uit. benieuwd naar t eindresultaat!

6. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    Erg mooi.. de kleuren lijken erg op die van mij.. leuk..!:)

7. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    heel mooi precies mijn style.. ik herken wat dingen van de leen bakker.. Nu een heel gaaf dekbed met een soort postprint in de aanbieding. Kijk maar eens in de folder.. Super leuk!

Deel Deze Pagina