Heb zojuist met tranen in mijn ogen je blog gelezen.. jee meis, wat gun ik jou dit wonder!! Heeeeel erg gefeliciflapstaart en ik ga al mijn geluksdansjes voor je doen
Trees, wat spannend en wat een goed nieuws vandaag! Ik las het op je blog. Super meid! Deze blijft plakken
In 1 woord: WOW!!! Meid wat is dit jullie gegund, ik heb de tranen in mijn ogen staan. Lijkt me ook wel onwijs eng. Maar steeds een stapje dichterbij het doel. Super dat je de prenatal in bent gegaan. En helemaal super dat je toch weer met MvM mee gaat doen, dapper hoor. Liefs emmalotte
WHOOOEEEHOOEEEEEE!!!!! Wat een geweldig nieuws! Super! Op naar de volgende prachtige echo van jullie geweldige plakbeeb!
OH WAT SUPER!! De kaarsjes blijven branden hier hoor voor jullie, maar wat een heerlijk gevoel moet het zijn voor nu! Op naar de volgende, dat de beeb maar flink mag doorgroeien! Knuffel
Trees en Treesman, wat een geweldig nieuws!! En ook al bij de prenatal binnen geweest en iets gekocht! Op naar de volgende echo!!
Oh Lieve Trees, Ik ben zoooo blij voor je! Wat een geweldig nieuws. En superrr leuk zon dagboekje! Wat knap dat je al de prenetal bent binnen gelopen. Dat is een overwinning voor je! Na de volgende echo een knuffeltje? Wanneer mag je weer? Wat zegt de gynaecoloog over je kansen? Ohhh. Wie weet gaat het nu echt gebeuren!!! Ik zal voor je blijven duimen tot de 12 weken! Heerlijk zeg. Zulk goed nieuws maakt mij blij
Trees en man wat een super nieuws om te lezen, echt super voor jullie!! Op naar volgende week om jullie kleine wondertje te bewonderen!!
Gefeliciteerd Trees!! Wat moet dat weer fijn hebben gevoeld vandaag! En wat leuk dat je iets hebt gekocht, ik kan me voorstellen dat hierdoor ook alle spanning eruit kwam...een plek waar je nu ineens naar binnen kan voor jezef, volgende keer na de goede echo babyshoppen Op naar volgende week naar weer een mooi plaatje (na, ja, videoband dan )
Heeeeeeeey WAUWWAUWWAUWWAUW wat een goed nieuws!!! Zit ik gewoon maar eens even te neuzen bij de nieuwe berichten zie ik ineens dit topic! Onwijs gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor jouw, Treesman en Treesbeeb! Werd er helemaal een beetje emo van Ik ga even snel je weblog bijlezen om te kijken hoe het nu met je gezondheid staat. Yes! Ben zo blij voor jullie! Treesbeeb blijf zittuh! x
oooooooooooooooooooooooooooooooooo wauw!!!!!!!!!!!! wat geweldig!! super!! ben zoooooooooooooooooo blij voor jullie! volgende week weer en dan mooi op de video!! geweldig!
Hoi Trees en Treesman, Ook namens mij van harte gefeliciteerd! Eindelijk! Geweldig nieuws! Jullie geduld is genoeg op de proef gesteld. Het is jullie zo vreselijk gegund. Ik blijf voor jullie duimen dat alles goed mag blijven gaan.