Lieve Trees, inmiddels zijn mijn duimen bijna lam van al dagen duimen. Maar ondanks dat blijf ik duimen. Duimen voor een beeb voor jou en Treesman. Beeb plak lekker vast aan mama en hou je vast voor nog 8 maanden.
GO FOR IT 8 is een mooi getal om zwanger te blijven joehoeeeee!!!!! weg met die antiblablastoffen dit wordt een treesbeeb
wow meis gefeliciteerd, ken nog niet je hele verhaal. Maar 8x is ongeloofelijk, ik zal heeeeeeel hard duimen dat dit mooie wondertje wel blijft zitten!!
Er wordt al genoeg geduimd , ik steek vanavond een kaarsje voor jullie aan. Met al die gelukwensen, duimen en kaarsjes moet het dan toch ooit eens goed komen. Wat zou dat toch mooi zijn... *droomt ondertussen weg van Trees met een dikke buik* Superspannend, volgende week maandag al op controle. Ik houd je in de gaten! Ik denk aan jullie, liefs, Drew
*heel veel plakspul & kilo's hcg naar Treesbeeb stuurt dat ie goed blijft zitten dit keer in Trees!* Ik hoop echt dat het dit keer eens goed mag gaan, ik duim en hoop voor je dat dit wondertje blijft zitten. *duimduimduimduimx10000000 en meer*
Trees super zeg weer zwanger, hoop echt zo voor jouw en je man dat dit kleintje een mooi plekje heeft gevonden en hier lekker blijft zitten de komende 8 maanden! Ik duim voor jullie!
Wat een ontzettende lieve berichten! Vandaag mijn nod. Het sreepje ziet er niet uit alsof ik vandaag ongeteld ga worden ... Ik ga maar weer eens een mooie banner uitzoeken.
En ik ga ook hard voor je duimen, dat het jou en je man deze keer gegund is om een zwangerschap te voldragen, met een lekkere mollige beeb tot gevolg.
Oohh, wat mooi weer die banner. Ik krijg er de kriebels van. Hopelijk tikt die banner nu eens een keer door naar +/- 40 weken...
Ja, Trees dat is een super goede streep. Nogmaals Super gefeliciteerd. Ik hoop dat al die plakpillen ontzettend hun best doen en dit ukkie lekker warm bij je blijft tot de 9 maanden.
Wat een mooi nieuws! Hopelijk zal al het duimen van iedereen helpen! Hier zullen ze ook hard meedraaien! Groet Snoozie
Trees, is deze streep niet duidelijk dan de vorige keren? bij mij was bij mij miskramen de streep ook zo vaag op nod met de dagen erna kwam hij wel duidelijker na voren maar bij mijn zoon knalde die 2 dagen na NOD er zo duidelijk van af binnen een paar sec. nu heb ik het idee dat de test moet knallen gelijk voor een goed zwangerschap. en die van jouw knalt ook aardig
Drew ik hoop dat ik ook snel zo banner onder jouw naam mag zien! Nee helaas Lieni de streep is niet duidelijker dan andere keren. Ik maak altijd vroeg veel hcg aan. Pas vanaf 5-6 weken begint mijn hcg minder snel te stijgen en gaat het uiteindelijk dalen. De enige richtlijn die ik wel heb is dat hoe lichter de streep, hoe eerder het misgaat (tot nu toe in ieder geval).
Lieve Trees (en man) Je hebt al zóveel pijn en verdriet meegemaakt en elke keer ga je er 'gewoon' weer voor. Je bent zo ontzettend sterk, ik vind je echt bewonderingswaardig! Ik hoop zóóóóóó ontzettend dat jullie beebje blijft zitten! Dat jullie nu maar eindelijk de trotse en liefhebbende ouders mogen zijn die diep in jullie zitten en die graag naar buiten willen, ik gun het jullie zó! DDDDDUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMMMMM!!!!! (En Yentle duimt ook keihard mee! )