Wat is het toch heerlijk om hier af en toe te komen kijken! Nogmaals van harte Trees en Treesman, de grens is bereikt! Nu kun je langzaam uit je kleren gaan knappen, nestelen, waggelen, babykamer klaar maken en oefenen met puffen. Wat heerlijk!!!!
Trees is 12 weken zwanger! Gefeliciteerd!!!!!! Jullie frommeltje is echt een wonder! En heerlijk zo'n dopetone. Geniet ervan meid! (al zal dat wel lukken) Echt super. wat een top-jaar word 2010 Mijn zwangerschap is na 3 miskramen iedere dag wéér een droom die uitkomt. Zo bijzonder! Dus, wie weet, geniet jij er nóg meer van.
Hier is Trees vanaf haar roze wolkje . Morgen hebben we weer een echo, maar deze keer weinig stress. Met dank aan de doptone . Vanochtend hebben we ons sneltreintje weer gehoord. Hij/ zij is geloof ik niet zo gecharmeerd van de doptone, want elke keer als we het hartje te pakken hadden was het zoef zoef en weer weg *smelt*. Ik ben helemaal verliefd en Treesman is zo schattig. Hij wordt denk ik een hele lieve papa.
Trees wat klink je vol goede moed. Ik ben zo enorm blij voor jullie. Er komt gewoon een plakTreesbeeb aan. Geniet!!! Het is jullie enorm gegund.
@trees: ooow wat geweldig! ik dacht dat je vandaag weer mocht voor de echo, maar dus nog een nachtje wachten. wat fijn dat de doptone zo goed werkt! heerlijk! lekker genieten van die kleine frommel!
Trees & Treesman, 2009 eindigt heel mooi voor jullie en 2010 begint ontzettend mooi. Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Treesman wordt een hele lieve pappa zeg je Trees, maar jij wordt een hele lieve mamma ..... ik weet het zeker Jullie worden (of eigenlijk zijn) ontzettende lieve ouders!
Trees blijf maar lekker zitten op die roze wolk, en geniet van dit prachtige wonder in je buik, veel plezier morgen bij de echo!
lieve trees Ik ebn zo blij om te lezen dat je de 12 weken gehaald hebt en dat het allemaal zo goed gaat Morgen lekker weer een echo, geniet er maar van, jullie hebben het zo verdiend! Echt ben ontzettend blij, het is geweldig en een waar wonder! Dikke knuffel!
Whoehoe GO TREESBEEB!! 12,5 week alweer, en wat fijn dat de Doptone werkt! Vind het ook zo leuk om te zien hoeveel meiden hier met je meeleven! Je hebt wat losgemaakt ;o) Nou meid, morgen nog even lekker zwaaien, wat een mooie afsluiting van 2009! En dan in 2010 shoppen, puffen en in de zomer genieten van je wondertje!! Ik blijf je volgen!
*doet een ontzettend uitgebreide vreugdedans* Trees+man, ik ben zó blij voor jullie! Dat is niet in woorden te omschrijven. Het is jullie écht gegund!
Trees wat fijn om je te zien schrijven dat je niet meer zoveel stress hebt voor de echo van morgen! Heerlijk dat jullie 'gewoon' thuis naar het hartje kunnen luisteren! Nog even en hij/zij is zo gegroeid dat wegduiken niet meer mogelijk is Geniet ervan! Morgen weer een prachtige plakbeeb op het scherm!!!!
heel veel kijkplezier morgen bij de echo weer. lekker op die roze wolk blijven zitten. jullie worden super ouders. alvast een hele mooie en super fijne jaarwisseling. liefs tamara