Homeopathie en bevallen

Discussion in 'De bevalling' started by Kristel86, Jul 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Omdat ik al de hele zwangerschap allerlei klachten heb en eigenlijk nog geen moment pijnvrij geweest ben, ben ik de zwangerschap best wel zat..
    Sinds 2,5 week heb ik nu ook nog eens heel erg last van hele pijnlijke voorweeën continu, maar tot nu toe hebben ze alleen maar geleid tot het verweken van de baarmoedermond en verder niks..
    Ik ben al een aantal keer in overleg met de gyn en de vk geweest of ik iets tegen de pijn kan hebben, maar niks is mogelijk helaas.
    Voor mij wegen de laatste loodjes dus écht heel zwaar en ik kan niet wachten tot ik mag gaan bevallen! :)
    Maarja, daarvoor zullen die voorweeën toch écht eens krachtiger moeten worden..

De vk heeft mij gisteren doorverwezen naar een homeopaat die met de vk-praktijk samenwerkt. Zij zou mij eventueel verder kunnen helpen met iets om de weeën door te laten zetten.
    Bij de ene vrouw zou het heel goed helpen en bij de ander weer helemaal niet, maar het valt te proberen! (ik ga er vanmiddag overigens naartoe)

Nu vroeg ik mij af of er meer vrouwen zijn die homeopathische hulp gehad hebben om de bevalling door te laten zetten en zoja, hoe verliep dat allemaal?

Wat ik me ook nog afvroeg is of er vrouwen zijn die misschien homeopathie tijdens de bevalling hebben gebruikt om de pijn wat draaglijker te maken?

Ik zou dus graag wat ervaringen willen :)

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hmm.. niemand?

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Niemand dus..

Nouja, ben er gisteren mee begonnen en het is even afwachten of t wat gaat doen of niet. Zoniet dan krijg ik morgen iets 'sterkers'.

Iig gaan we ervoor dat ik óf ga bevallen óf dat ik maandag al iets van ontsluiting heb zodat de gyn me verder kan helpen (kon hij eerder niet namelijk ivm geen ontsluiting hebben)

Share This Page