Er staat me iets van bij dat er al zo'n onderwerp bestaat, maar kan m nergens meer vinden (ook niet met de zoekfunctie) dus bij deze: Show in dit topic je testrijtjes; dit wil zeggen: Foto's van meerdere testen op een rijtje van opeenvolgende dagen (of steeds met een dag ertussen oid, wat jij wilt ) Ben benieuwd wat voor mooie rijtjes er voorbij gaan komen Dit is mijn rijtje tot nu toe: En ik hoop dat er nog veel mooie, steeds duidelijker wordende, testen bij zullen komen
@Senso: Ziet er goed uit! Zijn deze testen van elke dag ook? Of zat er bijv een dag tussen elke keer?
Ik ga morgenochtend ook nog 1x testen om het af te leren... Daarna een foto van mijn rijtje!!! Ziet er goed uit dames...
@Mango: Ben benieuwd naar jouw rijtje morgen Kom meteen even spieken dan! @Senso: Om de dag dus, ja je ziet wel heel goed verschil dan zo he (ik kan dat niet hoor, een dag niet testen, maargoed, ik heb nogal een verleden zeg maar maar daar gaat dit topic niet over )
ik heb ook nog met 8 weken getest, toen was hij ineens minder *slik* maar niets aan de hand, prachtige echo gehad met 9+4. Zie inderdaad aan je onderschrift dat je heel wat hebt meegemaakt, dat is niet niks.. ik duim voor een mooie plakbeeb!!
de andere moet ik nog op de pc zetten dat is echt een knaller ik ben zo terug de foto,s zijn met mijn tel gemaakt vandaar zo wazig en de laatste test van cb is gewoon hellemaal verkleurd dat was echt een knaller nu kan je nog wel zien dat de test streep donkerder is dan de controle streep
@Senso: Jaa, de teststreep is alweer een stuk donkerder, ben echt heel blij @Nouvy: Die laatste is echt een mooie knaltest! Teststreep is even duidelijk als de controlestreep @All: ik wil meer rijtjes zien Vind t zo leuk om dat verloop te zien
Jaaaa Kristel, vroeg me al af waar je testen waren! Mooimooimooi! Plakplakplak beeb! Ik heb zelf doorgetest tot 5 wkn, wat ga jij doen?
wat super leuk om te zien zeg!!! van harte ook allemaal...mijn rijtje ook maar even laten zien...hahaha groetjes van anita