Extra vruchtbaar na miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by Mispoes, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ik heb gehoord dat je als je een miskraam hebt gehad, je dan extra vruchtbaar bent. Is dat ook echt zo? Weet iemand dat? En hoe lang ben je dan extra vruchtbaar? Of is dat onzin?

Groetjes Silvia

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Hmm, ik heb er nog nooit over gehoord. Ik ben in ieder geval niet extra vruchtbaar want ben na bijna 6 weken weer ongesteld geworden.

Wel heb ik gehoord na de geboorte van je kindje, maar volgens mij zou dat een fabel zijn.
    Ik weet het niet met zekerheid te zeggen hoor, dus eigenlijk heb je niks aan mij ;)

Groetjes Chiesa

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    bij mij iedergeval niet hebb 24 feb een curettage gehad
    en op dit moment nog niet zwanger.
    groetjes chantal.

4. Niet meer actief

Ik denk zelf dat er wel iets van waarheid in zit. Ik was ook direct na mijn miskraam weer zwanger.

5. uschel

uschel Actief lid

Jun 16, 2006
    115
    0
    0
    Bloemist
    Zwijndrecht
    hoi,
    bij mij is het ook zo, ben na de curettage 1 keer ongesteld geweest een nu weer zwanger! dus........... ;)
    groetjes doreen

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik heb dat inderdaad ook gehoord en je leest op internet ook heeel veel verhalen van vrouwen die direct na een miskraam weer zwanger raakten.
    Ik helaas niet,maar heb vruchtbaarheidsproblemen.
    Maar je moet maar niet verwachten dat het meteen weer raak is,anders is de klap zo groot als je ongi wordt.

Ik moest wel ff slikken toen ik weer ongi werd,was toch een bevestiging dat ik niet meer zwanger was,dat er geen kindje meer groeide :(

7. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    ik zelf was 7 weken na m'n miskraam alweer 3 en een halve week zwanger....voor mij geld het dus ook

8. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Mijn Gyn rade me aan eerst ongesteld te worden voor we weer verder klusten..
    Ben net sinds vandaag klaar met mn miskraam...tenminste ik vloei nog n HEEL klein beetje.
    Kan ook nog totaal niet aan klussen denken trouwens :p

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

Na mijn miskraam werd ik prcies 28 dagen ongesteld maar pas 2 jaar later zwanger.

10. moniekje

moniekje Actief lid

Feb 11, 2006
    485
    0
    0
    29 maart miskraam gehad
    en ik ben nu dus weer zwanger!! 14 weken!!
    Ik ben dus gelijk weer zwanger geraakt zonder een menstuatie ertussen. De bloeding van de miskraam was dus mijn menstuatie (dacht mijn lichaam). Was echt zwanger, heb een test gedaan en een week na de miskraam weer een test en die was negatief.

Share This Page