Spermadonor cdonor

Discussion in 'Zwanger worden' started by onzezoektocht, Oct 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. onzezoektocht

Oct 7, 2017
    47
    16
    8
    Female
    hierbij maar even hier een berichtje ..

Wij zijn nogal radeloos ..

We zijn een lesbisch koppel en helaas heb je dan toch echt zaad nodig wil je een wondertje kunnen krijgen.

We willen het liefst een donor vinden en dan via zelfinseminatie thuis proberen zwanger te worden..

Ik heb alleen geen idee meer hoe je een donor kan vinden.. internet staat er vol van, ik heb er een aantal gemaild en van 2 mannen ook een reactie gehad. De ene kom in mijn ogen heel dwingend over en diegene wilt perse een eerste ontmoeting bij ons thuis . ( wij willen gewoon ergens een kop koffie drinken op neutraal terrein)
    De andere heeft het over een ontmoeting bij een hotel en daar krijgen we toch ook een beetje de kriebels van.

Dus bij deze hoe hebben jullie je donor gevonden ? Hebben jullie tips waar we rekening mee moeten houden?

We wonen in noord Brabant

2. Chilll

Chilll Bekend lid

Oct 13, 2016
    550
    187
    43
    Female
  3. onzezoektocht

Oct 7, 2017
    47
    16
    8
    Female
    Dank je wel ,
    Ik zal mijn vraag ook daar gaan stellen ;)

4. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

Aug 6, 2016
    2,769
    2,185
    113
    Ik ben een bewust alleenstaande mama en heb mijn donor via een website gevonden. Ik heb er een aantal aangeschreven die ik er netjes uit vond zien qua tekst. Eerste keer heb ik met iemand in een hotel afgesproken. Uiteindelijk had ik bij deze man toch niet zo'n goed gevoel. Vervolgens via een site in contact gekomen met een andere man. Hier heb ik samen met mijn moeder een kopje koffie mee gedronken in een Grand café en dit voelde heel goed.
    Toen ik eenmaal m'n eisprong had is hij langs gekomen en heeft hij zijn donatie gedaan. Ik was gelijk zwanger en heb nu een prachtig meisje van anderhalf.

Waar je vooral op moet letten is dat ze geen seks willen, al zelf kinderen hebben (het liefst al donor kindjes) geen geld vragen voor de donatie en vooral heeeeel erg op je intuïtie afgaan.
    Succes en als je nog meer vragen hebt kun je me altijd een pb'tje sturen!

5. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Je kunt natuurlijk ook langs een spermabank gaan. Je hebt er een aantal waar de wachttijd niet zo lang is omdat ze zaad van buitenlandse mannen gebruiken.

6. Mikun

Mikun Bekend lid

Aug 25, 2015
    691
    382
    63
    Ik heb het ook precies op deze manier gedaan, via het internet. Contact gehad met een paar mannen maar voelde geen ‘klik’. Toen wel eentje ontmoet in een café en het klikte gelijk en voelde goed. Wij hebben alles besproken en verteld hoe wij erin willen staan, en toen is hij langs gekomen tijdens mijn eisprong. Ik was de eerste maand zwanger maar kreeg helaas een miskraam. 5 maanden later werd ik opnieuw zwanger en zie banner :)

Zoals bloem aangeeft, let vooral op dat ze hierin ervaring hebben, dus al donor kinderen hebben en dat ze geen seks willen. Let ook goed op wat hun motivatie is om dit te doen.

Heel veel succes! Als je nog vragen hebt mag je mij pm’en.

7. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,823
    2,249
    113
    Gewoon uit interesse, waarom willen jullie een donor via deze weg ipv spermabank?

8. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

Jan 8, 2016
    1,056
    475
    83
    Hier ben ik ook wel geïnteresseerd in..

9. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Dit wil ik ook weten, vandaar dat ik al schreef dat ze ook naar een spermabank kunnen gaan.

Share This Page