After Corona

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Anouk2005, 24 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Dit inderdaad.. Hou heel veel van mijn zoontje maar soms zou ik willen dat ik even geen geluid om me heen had. Voor nu is mijn ontsnap momentje de douche (het 1x per week noodgedwongen alleen thuis laten van zoontje terwijl ik door de supermarkt race om alles in huis te halen wat we die week nodig hebben tel ik niet mee. Zo ontspannend is dat in deze tijd niet).

2. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Wat ontzettend lief van je ❤️

Gelukkig is mijn moeder nog relatief jong, en woont redelijk in de buurt van het centrum.
    Ze red zich wel.

Ik zal je zeker in gedachten houden. Je berichtje raakte me, kwam even op het juiste moment. Dank je!

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    #83 Kristel86, 26 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2020
    Ik hoop vooral dat we deze zomer(vakantie) eindelijk met het gezin wat uitstapjes kunnen maken.
    Vorige zomer was onze jongste net geboren (Mei) en hebben we een heel heftig eerste halfjaar gehad ("huilbaby") waardoor baby en ik telkens thuis gebleven zijn bij uitstapjes. Het ging gewoonweg niet. (En daarna stond Mrs. Burnout-Depressie voor mijn deur, dus het zat er nog steeds even niet in.)
    In dat opzicht kijk ik er dus écht naar uit om eindelijk met zijn vijfjes eropuit te gaan...

(Verder ben ik van nature al een kluizenaar en mis ik niet zoveel eigenlijk...)

Louise11110 en tuc vinden dit leuk.
  4. Lamode

Lamode Bekend lid

19 feb 2014
    808
    185
    43
    Vrouw
    Wat een lieve reactie van jou!
    Hou me zeker maar in gedachte mocht het ooit nodig zijn. Ik werk momenteel thuis en heb redelijk tijd om tussendoor wat te doen.

Ik vindt het oprecht belangrijk om elkaar te helpen ❤️

Louise11110 en Evanesco vinden dit leuk.
  5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.310
    113
    Gelderland
    Het enige wat ik nu vooral mis is het uit eten gaan en een drankje/hapje op terras.
    Ook mis ik mijn momentjes alleen.

Ik hoop dat we deze zomer op vakantie kunnen en anders in het najaar of in de winter. Vorig jaar zijn we ook al niet op vakantie geweest door onze verhuizing. Daar hebben we echt behoefte aan :oops:

6. Sammie85

Sammie85 Bekend lid

22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    De 7e verjaardag van onze dochter groots vieren met vrienden en familie! Ze is 3 april jarig dus voor nu even geen feestje.

7. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Idem.. krijg deze week ook uitslag van een MRI van een bultje in mijn been. En ja hoor.. hier zijn de paniekaanvallen en slecht slapen terug. Ik vind het zo lastig om de angsten los te laten en ze er te laten zijn.

Deel Deze Pagina