Afvallen voor zwangerschap, wie doet mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elisabeth83, 1 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Volgens mij is het hier een beetje aan het doodbloeden. Het is zoooo stil!

2. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Ik doe morgen niet mee met het wegen. Zet er maar 96 kilo neer! Vanaf komende week weer aan de slag.. Ben druk in m'n hoofd, mn man is op zakenreis en ik zit alleen maar lekkere dingen te eten :(

3. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik vergeet hier telkens te kijken haha!
    Demie gefeliciteerd!! Wat gaaf zeg!

Ik heb vanmorgen gewogen en ben nu 111.1, dus 1.1 afgevallen. Helemaal blij!
    Hoe gaat het met jullie deze week?

4. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Het is hier inderdaad wel heel stilletjes!!

Super goed groovy!! Lekker gevoel geeft dat hè... Kun je er meteen weer wat beter tegen.
    en Thanx, vind het nog heel onwerkelijk en denk dat ik het pas echt geloof bij de eerste echo.

Het motiveert me wel om niet te snoepen want wil toch zo gezond mogelijk zijn nu.
    Heb ook wat info opgezocht en gevonden dat ik met mijn bmi maar 5 kilo aan hoef te komen. Dus ik ga maar gewoon door Hoe ik bezig was met een extra beker melk of yoghurt.

elise ik kan juist overal veel beter afblijven als ik alleen ben. Vl is nogal een snaaien en vind het ongezellig als ik niet mee doe. Zo zwicht ik nogal eens voor de verleiding.

5. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Zo, eindelijk weer eens gezond geluncht.. 2 bruine broodjes met kaas en gekookt ei :) ik merk het heel erg dat ik slecht heb gegeten afgelopen week, ik zit mezelf in de weg en ik heb echt het idee dat m'n buik dikker is geworden.
    Ik vind het juist super lastig om gezond te eten als ik alleen thuis ben.. Dan ziet niemand dat ik slechte dingen eet, dus dan kan ik "los gaan". Mezelf voor de gek houden natuurlijk.. Zo lastig!

Demie, goed dat je het gezond eten volhoudt!!

Groovy, super goed!!

6. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    eigenlijk gaat het voor mijn gevoel super goed..
    De weegschaal zei vanmorgen weer 78.0

Das dus geen verbetering. snap er niks van als ik me zo netjes aan mijn dieet hou.

Wil ook niet meer heel hard afvallen nu, maar voorlopig dus ook nog niet aankomen.

Afvallen tijdens zwangerschap

7. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Hoeveel zou ik in theorie nog kwijt kúnnen raken in 4 weken? Dan heb ik een soort doel voor m'n vakantie..

En dan wel een realistisch doel natuurlijk ;)

8. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Ik stond vanochtend op de weegschaal en ik schrok me rot.. 96,5.. Terwijl ik 2 weken geleden nog 94,7 was ofzo. 2 kilo erbij in 2 weken, echt niet normaal.

Vanochtend dus weer goed begonnen. Als er 2 kilo in 2 weken bij komt, kan er ook 4 kilo af in 4 weken denk ik maar.. Op naar de 92,5 voor de zomervakantie.

9. YYYYY

YYYYY Actief lid

20 mrt 2016
    129
    35
    28
    Haay!

Ben ik weer, kon het forum steeds niet vinden! :p Oeps!

@Elise2014 dat verschilt heel erg per persoon, maar ik zou max. 5 kilo hanteren

Haha over eten gesproken heb echt super veel gesnaaid. Maar morgen neem ik weer een zwemabbo. Ik voel me daar beter bij en ga dat tenminste ipv naar de sportschool waar ik dus niet heen ga.
    Volgens mijn diëtist geeft sporten je een mindset waardoor je ook beter wil gaan eten.

Zal nu weer vaker reageren nu ik weet hoe ik het kan vinden :D

10. YYYYY

YYYYY Actief lid

20 mrt 2016
    129
    35
    28
    Haha oh sorry lees nu pas je laatste bericht.
    4 kilo is nog beter!

11. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Pff vandaag was wel een minder goed dagje hoor!!

zit propvol van de bbq!! wel even een rondje gefietst erna maar denk noet dat het veel goed doet hahaha

Morgen weer met frisse moet verder. Dan is vl ook weer aan het werk en brengt me minder in de verleiding.

Verder echt heel erg genoten van mijn vrije weekend. Gister lekker naar het zwembad geweest en vandaag gepicknickt in het park, bbq en in het badje inde tuin.
    wat hou ik toch van de zomer.

Mijn borsten passen alleen al bijna niet meer in mijn zomerjurkjes! ( ben natuurlijk ook nog wat zwaarder)
    dat belooft nog wat

12. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    YYYYY: goed dat je weer een zwemabonnement neemt! Lastig he, dat snaaien..
    Demie: oooohhh de bbq, jup.. Die is hier gisteren ook aan gegaan.. Inclusief de marshmallows.. Argh!

Maar: vandaag ging goed! Op 1 klein stukje chocola heb ik gezond gegeten. :) Manlief is weer thuis he, dan krijg je dat. Ik heb het hem ook gezegd, dat ik veel gezonder eet als hij thuis is... Dus hij probeert me ook te helpen door me wat eerder af te remmen ;)

13. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    elise wat fijn zoon man!! Die van mij doet echt het tegenovergestelde.

ik zit braaf aan het water, komt hij meet 2 glazen icetea
    ik zet de koffie op tafel met biscuitjes, hij gaat de reep chocola halen

ik wil savonds nog even een rondje fietsen na het eten, hij wil alleen als we stoppen voor een ijsje

😂😂😂

14. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ik zat te denken of we niet even een oproep kunnen dien onder zwanger worden...
    Misschien kunnen de andere eerder aangemelde dames ons dan ook weer vinden

of ze een persoonlijk bericht sturen

ik denk tenminste dat ze ons niet meer kunnen vinden..

15. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ja want het is nu echt wel aan het stil vallen en merk dat ik daardoor ook minder actief ben.

16. Flien13

Flien13 Actief lid

11 mei 2015
    277
    99
    28
    Hallo dames, ben even wat minder actief geweest op zp.. hoe is t met jullie? Nog lekker in een positieve flow wat betreft afvallen? :D .. Hier gaat het redelijk goed met de kilo's kwijt raken:).. zit nu op 75,3 kg.. dus dat is echt al een heel stuk minder dan een aantal.weken geleden.. Nu wel op vakantie en dat is lastig zeg:$.. vooral met dit mooie weer.. Er worden veel ijsjes gegeten en laat ik daar nou net gek op zijn ;).. dan is t wel even afzien met een flesje water haha..

17. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Flien13: ik moest even terugkijken hoeveel je ook alweer woog, maar super gedaan!! Bijna 2 kilo eraf!! Kan me voorstellen dat het lastig is in de vakantie.. Genoeg water blijven drinken, lekker blijven bewegen en af en toe een waterijsje meepakken ;) fijne vakantie!

Demie: oohh dat is wel lastig ja.. Mijn man had dat eerst ook, totdat ik hem écht vertelde hoeveel moeite ik met mijn gewicht heb en hoeveel moeite het me kost om af te vallen.. Sindsdien probeert hij me echt te helpen. Hij pakt zelfs detoxthee, afslankthee en ontzuringsthee voor me, terwijl hij dit eerst echt onzin vond...

Ik merk dat ik juist weer wat actiever ben, omdat ik er (weer.. Zucht) voor wil gaan. Ik heb mijn dochter gisteren beloofd (ach, ze is 1,5, maar het voelt wel als een belofte!) dat ik er alles aan ga doen om gezonder te worden.
    Morgen weer op de weegschaal. Ik heb de 96,7 gezien van de week, dus ik ben benieuwd.

18. YYYYY

YYYYY Actief lid

20 mrt 2016
    129
    35
    28
    Ja het schreef eerst wel makkelijker :p Toen voelde ik me ook zeker gemotiveerder :D
    Ik merk dat ik er nog steeds wel wat door heen zit, kan niet wachten tot deze baan klaar is (contract loopt af op 31 juli). Eigenlijk wil ik ontslag nemen, ben het echt spuugzat!

19. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Hier is het "back on the right track", ik weeg nu 95,7. Nog niet daar waar ik was, maar in ieder geval een kilo minder dan ik gezien heb van de week. Op naar de 92,5 voor m'n vakantie... Ik vind het nog steeds wel een mooi doel en het is op zich ook wel haalbaar :) ik moet er gewoon vol voor gaan!

20. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    YYYYY: is het echt zo vervelend waar je nu zit? :( dat is echt niet leuk om te horen.. En dat maakt concentreren op het afvallen ook erg lastig weet ik uit ervaring :( heel veel succes met die lange laatste loodjes!!

Deel Deze Pagina