Een ovu test geeft meestal 2 streepjes. Kijk goed in de bijsluiter wanneer hij echt positief aangeeft. Soms moet het streepje heel dik zijn, soms heel donker voordat hij 'echt' positief is. Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn dat je zwanger bent. Hoe ver zit je nu in je cyclus? Zelf deed ik namelijk 4 dagen voor NOD een ovutest en deze was positief. Daarna een zwangerschapstest gedaan en deze gaf toen ook positief aan. Groet Snoozie
Hey Kelly, ga zsm andere ovulatietesten kopen! De ovutesten van Kruidvat zijn NIEt betrouwbaar en geven heel vaak heel lang positief terwijl je ei misschien nog niet eens eraan zit te komen. Ik hoor hier alleen maar slechte verhalen over namelijk...
Dat had ik inderdaad ook al een gehoord. Daarintegen zijn de zwangerschapstesten wel weer heel erg goed. Zullen dus allebei erg gevoelig zijn.
Ik had ook 4 dagen achtereen een positieve uitslag. de 5e dag maar niet meer getest omdat ik het niet vertrouwde. (volgens FF was mijn ovulatie wel op 1 van deze dagen). heb nu matcare, kijken hoe dat bevalt.