Ik wist het in het begin ook niet. Maar ik had met 4 wkn een negatieve test hoor! Pas de week daarna met 5 wkn was ie duidelijk positief. Ik ben met die eerste echo ook op zo'n 5/6 weken geschat volgens mij. Het hartje klopte bij mij toen pas net. Maar dat je 3,5 week geleden een nega. test had betekent niet dat je toen nog helemaal niet zwanger was! Misschien was je toen net 2-3 weken en dan ondertussen dus ook al zo'n 5. Nou ja even de echo afwachten.. wordt spannend! Veel succes.
3 weken na de bevruchting of echt pas 3 weken, bij 3 weken dus 1 week na bevruchting gaf mijn test negatief aan terwijl ik zwanger ben. bij 6 weken was ons kindje 8 milimeter, ik denk dus als je 3 weken zwanger bent ze nog niets kunnen zien helaas..
4 weken. Dus je bent nu minstens 4 weken zwanger. Gefeliciteerd! Wanneer heb je nu precies de echo? Je berekent hoever je zwanger bent op de volgende manier: de eerste dag van je zwangerschap wordt geteld vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Bij een cyclus van 28 dagen, ben je zodra je overtijd bent dus 4 weken zwanger. Dus tel vanaf de eerste dag van je laatste mentuatie en je weet hoe ver je bent.
Idd, ze hebben gelijk meid! Meestal kan je nog geen positieve test hebben als je 3 weken zwanger bent..
nou met 3 weken weet je inderdaad niet eens dat je zwanger bent dus denk ook dat je dan rond de 5 weken zwanger bent want 2 weken en 5 dagen klopt echt niet
Hahaha ik zat ook al te kijken, 2 weken en 5 dagen? Dat kan helemaal niet. Als je ongesteld moet worden en dus zwanger bent, ben je al 4 weken. Die eerste 2 weken krijg je kado. Dan ben je feitelijk nog niet zwanger, maar die tellen ze er bij op, omdat ze nooit zeker weten wanneer je nou precies je ei hebt gehad. Dus rekenen vanaf de dag dat je ongesteld moest worden. En dan ben je dus altijd al 4 weken.
Ik kreeg bij 4 weken en 1 dag al een inwendige echo, ivm eerdere mk's. Ze wilden kijken of er eventueel al wat te zien was en zoja, of het op de goeie plek ingenesteld zat. Maar er was nog helemaal niks te zien, nog niet eens een puntje.. De kans dat je zo vroeg al iets ziet is echt heel klein, maar jij zal wel verder zijn dan ik als je voor de echo moet, dus hopelijk valt er al wat te zien!
Nee ik ben nog niet verder, ik was eerst aan het ontpillen dus vandaar. 3,5 weken geleden had ik nog een negatieve test gehad namelijk.... Wanneer moest jij dan weer terug komen?
Nou ik heb wel met 3 weken positief getest (meerdere malen) en zie hier, ben toch echt zwanger. Ik kreeg namelijk 3 weken later echo en was toch echt 6 weken pas. Dus het kan wel degelijk en gebeurd trouwens ook vaker.
Dus de eerste dag van je ongi was 22 sept? Dan zou je dus al 9 weken kunnen zijn. Hoeveel dagen telt je cyclus normaal?
Ja het vervelende is gewoon dat vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil ben ik niet meer ongi geworden.... Maar tot 3 weken geleden gaven alle testen negatief aan. Ik heb er echt een hoop gedaan. Afgelopen woensdag gaf hij ineens positief aan dus denk dat ik echt pas net zwanger ben
Ik moet morgen om half 1.... Ik hou het niet meer uit van de zenuwen dus ik heb gebeld en mag morgen komen.... Hopelijk kan ik een beetje slapen vanavond
Ik snap alleen niet dat ze je nu al laten komen als er nog niets te zien is. Uitwendig al helemaal niet en inwendig ik vraag het me af. Niet dat ik je die echo niet gun ofzo maar strak word je misschien naar huis gestuurd zo van kom over 3 weken maar terug.
Dat denk ik ook. Ik heb hier nog nergens gelezen dat bij een zwangerschapsduur van 4 weken al wat te zien was. Het vruchtje is nog maar 2 weken oud. Ik heb hier staan op een kalender met 5 weken: "ong. 5mm lang, deze week begint het hartje voor het eerst te kloppen".
ik had me t5 weken 4 dagen een echo, waar een vruchtzakje op te zien was. 2 weken later zagen we een hartje kloppen!
Je kan met 6 a 7 weken pas het hartje zien kloppen en wat ik begreep alleen inwendige echo. Daar gaat het allemaal om, klopt het hartje wel. Je kan misschien wel een vruchtzakje zien maar dat zegt nog niet veel. 3 weken is zowieso te vroeg om te zien of er wel wat in zit.
ik heb met 5 wkn een inwendige echo gehad en toen dachten ze dat ik dus niet zwanger was.. had 4 positieve testen, ze konden alleen een grote zwarte vlek zien wat kon duiden op een aankomende menstruatie.. met 7 wkn en 4 dgn weer een echo gehad en toen was er een heeeel klein vruchtje te zien met een kloppend hartje..