Al met 3 weken een echo, kunnen ze dan al iets zien?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roos23, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik bedoel dat als je voor de echo moet, dan zal je verder zijn met de zwangerschap dan ik was op het moment dat ik de eerste echo kreeg :)

Maar ik moet over 2 weken weer terug komen, als het goed is ben ik dan 7 weken zwanger, maar we weten het niet zeker..
    Ik heb getempt en ovutesten gebruikt, elke maand wist ik precies wanneer mn ei was, maar deze maand niet...
    Het zou maar zo kunnen dat ik 5 dagen korter zwanger ben dan ik denk...
    Mijn situatie is dus een beetje vergelijkbaar met die van jou ;)

2. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik snap niet zo goed dat ze je al zo vroeg laten komen en al helemaal niet dat ze de afspraak vervroegen.
    Heb je ze nu wel verteld dat je eerder negatief testte? Het is natuurlijk heel erg fijn dat je morgen een echo krijgt maar ik denk dat dit je alleen maar onzekerder gaat maken. Er zal erg weinig of misschien zelfs niks te zien zijn als je echt pas 4 weken zwanger bent en dan zit je straks nog een aantal weken in de zenuwen. Ik hoop voor je dat je stiekem wat verder zwanger bent. Ander sheel veel sterkte de komende weken.

3. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Nou ik ben geweest en indd er was niks te zien.
    Door het ontpillen wilde ze het toch even zeker weten.

Ze kon een heel klein plekje zien wat wel wat kon zijn maar het was allemaal nog zo pril dat ze er niks van kon zeggen.

Ben nu voor 3 weken naar huis gestuurd en dan moet ik terug komen. We gaan maar proberen om er het beste van te maken 3 weken lang

Deel Deze Pagina