Jullie mening gevraagd!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bezigbijtje, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hallo Girl's,,

vandaag had ik ineens meer afscheiding als normaal, (wilde morgen CD9 beginnen met ovutesten) daarom besloten net toch al 1 testje te doen.... (zie foto hieronder!)
    Die is toch al wel heeel dicht bij het positieve of zie ik dit nu verkeerd? Ik temp ook en mijn temp is nog steeds 36.55 (ik moet wel zeggen dat ik deze ronde een raar schommelend kaartje heb, zoals jullie kunnen zien had ik eerder (zeker tijdens ongi) redelijk stabiel....! Dus ik ben benieuwd wat me temp morgen gaat doen..;)

Maar denken jullie dat me ei er al aankomt als je deze test ziet?
    En is dat niet erg vroeg (CD8 vandaag)?
    Denken jullie dat mijn temp morgen dan zal zakken??

Ik ben alleen de vrijdag (CD1) echt ongi geweest en rood bloed
    verloren, verder za, zo, ma&di bruinzig bloed heeel minimaal alle dagen, erg vreemd dus! EN me temp schommelt ook al zo vreemd...
    word er beetje onzeker van, vandaar dat ik jullie mening vraag:D

Tnx, voor jullie antwoord meiden!:D

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    De test is nog niet positief, daarvoor moet de teststreep even donker of donkerder zijn :)
    Of je ei eraan zit te komen kan ik dan ook niet zeggen nav deze test, dat ligt er eigenlijk helemaal aan of je eerder al ovutesten gebruikt hebt en hoe het toen gegaan is.
    Bij de ene vrouw wordt de test van t ene op t andere moment knalpositief en bij de andere vrouw wordt ie geleidelijk aan donkerder totdat ie positief is.
    Dat laatste is bij mij bijna altijd het geval, dus ik zou bij zo'n test wel bijna kunnen zeggen dat mn ei in aantocht is, maar is dat bij jou ook het geval? Dat weet ik dus niet...

Moet trouwens wel zeggen dat ik precies hetzelfde gehad heb deze ronde, op CD8 had ik ook zo'n test en ik voelde me gek dus ik dacht ook dat mn ei eraan zat te komen (wat normaal nooit eerder is dan CD11/12), maar de volgende dag was ie weer veel lichter en uiteindelijk heb ik mn ei pas op dag 14 gehad (eerste echte posi ovutest op CD13).

Samengevat: Het zou dus kunnen, maar je kunt er helaas niks met 100% zekerheid over zeggen nu..

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Aler eest: WAUW! je bent zwanger zie ik, wat weet je het al vroeg zeg?!

Ten tweesde bedankt voor je reactie, ja ik heb nooit een echter knaller gehad, maar dit zijn andere testen dus za het ff moeten afwachten...;) Ik zal t wel laten weten!

4. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Je kunt volgens mij ook een dubbele eisprong hebben. Het zou kunnen kristel dat jij dat misschien gehad hebt. Maar het kan nooit geen kwaad om te klussen. Nog een tip als je zelf geil voelt dan zou je ei wel eens kunnen zijn. Als je echt zin hebt. Dat kan een teken van een naderend ei zijn.

xxx Joyce succes

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.476
    4.932
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Je ovulatie wordt vooraf gegaan aan een LH-piek. De naam zegt het al, het is een piek. Een ineens sterk toenemen van LH. Het is dus niet zo dat testen over de dagen heen steeds een beetje meer positief worden. De kleur van de streep zegt dus niets over een naderende positieve test. (Uitzondering is als je er minder dan en halve dag voor zit). Google maar eens en zoek je hornoon-curves op van de vrouwelijke cyclus...

De opmerking van BAS kan ik beamen: ik heb ook altijd meer zin als mn ei er bijna is ;)

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Oke, dus ik zou morgen mijn piek kunnen hebben??;)
    Ja ik moet wel zeggen dat bij de sensitest elke keer wel licht opliep hoor....:):)
    Maar nu en met de clearblue testen is dat dus niet....
    Ben benieuwd morgen, wat de test doet EN wat me temp doet...

7. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Wacht even. Is het een ovulatietest of zwangerschapstest?
    Bij zwanger: hoe licht de streep er ook is, aanwezig is positief.
    Bij ovulatietest: de 2 de streep moet zeker donkerder zijn dan de 1e streep.

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Meen je dat serieus?!
    Ik vroeg me dat namelijk wel af of dat idd een mogelijkheid was met mn "vage" cyclus en nu zeg jij het.. :$
    Haha, ik heb namelijk op CD8 een bijna posi ovutest gehad en de dag erna ging mn temp ook flink omhoog. Maar de dag erna zakte het weer en toen ging ie pas weer op CD15 omhoog en bleef ie hoog (eisprong op CD14 dus).
    Had ook al "zin" vanaf CD6, wat ik normaal nooit zo vroeg heb.. ;)

Haha, t zou wat zijn zeg, 2 eisprongen.. Al lijkt het me sterk dat er dan zoveel tijd tussen zit (6 dagen), dus t zal t ook wel niet zijn, maar toch.. Ik zal t in mn achterhoofd houden :p

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    bezigbijtje: die van mij zien er wel zo donker uit als die van jou als mijn ei er bijna aankomt, kijk maar in mijn album voor een voorbeeld.

Twee eisprongen in een cyclus is alleen mogelijk als ze tegelijk springen (dus aan beide kanten eentje). Twee op verschillende tijdstippen kan niet aangezien je hormonen dat zo regelen. Dus LH-piek, eisprong en daarna neemt het gele lichaam (littekentje van eisprong) het over door progesteron te maken. Hierdoor stijgt je temp en kan je niet weer een LH piek krijgen.

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Deelight: Dat dacht ik idd ook wel, maar wist t niet zeker.. :)

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Kristel: ;)

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ga rond 11.00uur weer een testje wagen!
    laat het wel wetten hiero;)

13. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    @bezigbijtje

ik wilde er nog even wat aan toevoegen...

je ovulatietest is positief 1 a 2 dagen voor je ei...dus als i positief is betekend dit dat je ei binnen 24-48 uur springt
    op het moment van de posi test heb je dus nog niet je ei!
    met temperaturen kom je er achjter wanneer je ei geweest is, dus dat gaat niet geliujk op als je begrijpt wat ik bedoel...ik heb nooit getempt dus weet niet precies hoe dat gaat, maar het kan dus wel goed zijn dat je je ei met tempen nog niet gevonden hebt maar al welk een posi test heb!

succes

oh ja en wat de anderen ook zeggen je test is echt pas positief als i even donker is of donkerder...

liefs

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Tnx voor jullie reacties meiden!

Ik weet indd dat de lh piek nog niet het eitje is;)
    Sorry als ik dit verkeerd heb laten overkomen....!
    Ik hoop dat mijn eitje 16e of 17e springt, dat valt gelijk met mijn cosmo ei..... en men ZEGT dat er dan 80% meer kans is...;)
    tjah of het waar is,.... zullen we niet echt weten... maar vind t wel een leuke gedachten, me ei is nog nooit eerder samen geweest met de cosmo hihihi....

Hieronder me testje van 11.00uur....(na mijn idee geen verschil????!) maar zal er rond 17.00uur nog een doen, want die tijd had ik gister ook gedaan;)

15. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    ..bij sommige wordt de teststreep niet even donker of donkerder dan de controlestreep...... is ook weer per vrouw verschillend namelijk ;) (om het maar weer even makkelijk te houden :x)

Deel Deze Pagina