Ik ben vijf maanden geleden halverwege de strip gestopt met de pil, namelijk trigynon. Ik heb daarna meteen een bloeding gekregen, en 2 weken later daarna weer. Mijn menstruatie was sindsdien 28 dagen, dus heel regelmatig. Pas de afgelopen 2 maanden heb ik echt het gevoel dat de pil is uitgewerkt. Mijn menstruatiecyclus is nu 27 dagen, ik ben nu weer erger ongesteld dan met de pil, de buikpijn is veel pijnlijker dan voorheen en de buikpijn begint al 1 week van te voren en met de pil misschien 1 dag van te voren. Daarnaast krijg ik ook sinds 2 maanden ongeveer de 14e dag na mijn menstruatie een paar uur een soort van ongesteldheidspijn, dus het lijkt alsof dat mijn eisprong is. Nu lees ik op deze website dat Trigynon een hele lichte pil is en dat je daarna meteen vruchtbaar bent. Op internet lees ik ook dat het bij de een langer duurt om te ontpillen dan bij de ander. Kan dit dan ook het geval zijn bij deze pil? Wat denken jullie?
ja hoor, na de pil met je meteen weer vruchtbaar, zelfs bij een onregelmatige cyclus (maar die heb jij niet, dus dat is mooi meegenomen )
Ik heb ook Tryginon gebruikt een hele tijd en nadat ik gestopt was kreeg ik 2 weken na mn ontrekkingsbloeding meteen weer een eisprong. Ook heb ik nu steeds een hele regelmatige cyclus gehad. Nu weer, precies 14 dagen na mn eerste menstruatiedag weer een eisprong gehad. Merk nu ook wel dat ik veeeeeel meer pijn heb tijdens mentruatie. Ik kom de eerste 3 dagen niet door zonder pijnstillers. Voel me dan echt een bejaarde die de hele dag op de bank moet liggen haha.