Dit weekend is het weer roodharigendag. Zijn er meiden hier daar weleens geweest? We zouden eerst niet heengaan omdat het zo ver weg is maar Emma mag als model meelopen met de modeshows. Vind het zo spannend en leuk. Ben zo benieuwd wat Emma ervan gaat vinden. Ze is erg enthousiast! Hoop zo dat dat morgen ook zo is.
Ik wil er ooit nog eens heen met Thirza, lijkt me wel erg grappig En wie weet heb ik straks ook 2 dochters die daar 'thuis horen' (Hopen we stiekem wel op ).
Oo mooi! Vind dat altijd bijzonder kindjes met echt rode haren! Je ziet ook wel eens dat ze wat rossig zijn, maar meer oranje achtig/blond, ook niets mis mee hoor! Maar dat echt fel diepe rode, prachtig!
Emma was echt een verrassing dat zo rood was. Toen ik weer zwanger was dacht ik kan vast niet dta het weer rood wordt. Eerst leek het meer blond met rode glans, maar is nu toch echt rood Bijzonder mooi he
Ik had ooit wel bedacht dat we een kansje hadden op een roodharig kind, (ik ben zelf niet rood, maar donkerblond/lichtbruin, maar wel erg lichte hiud met sproeten en als de zon op m'n haar schijnt een rodige gloed erin. Mijn man heeft wat rood in zijn baardgroei). Maar toen Thirza geboren werd, was dat alsnog wel een verrassing Was ook een van de eerste dingen die de VK riep Eerst: Jeetje, wat een groot kind, waar heb je die al die tijd gelaten?!? (Thirza was 4330 gram bij 53 cm). Gevolgd door: Ooooohhhhh, ze is rood, ze is rood! Dus ben wel heeeeeel erg benieuwd naar onze tweede kleine meid nu Want rood krijgen we toch echt alleen als we beide dat gen weer doorgegeven hebben... Hopen maar
Ellen, jouw dochters hebben echt prachtig haar. Ben zelf ook een rooie maar mijn kleur is een stuk lichter. Ben er stiekem een beetje jaloers op Veel plezier op de roodharigendag
Ze was flink idd! Haha wel geweldige reactie Zou leuk zijn als de tweede ook rood is. Ik ga voor je duimen
Zo mooi krijg je ze niet uit een potje Ik vind het ook erg mooi! Dank je wel! Wat leuk dat je ook rood bent.
Dank jullie wel meiden! Was trouwens ook wat. Wat ik gewoon meerdere keren als vraag gehoord heb van andere mensen. Wat een mooi haar heeft je dochter, heb je het geverfd? (bij mijn dochter dan he) De volgende keer ga ik gewoon heel serieus zeggen. Ja ik verf haar haar altijd, heel normaal bij een kind van 3 Wat ik wel schattig vind is dat als iemand tegen Emma zegt dat ze zo'n prachtig haar heeft dat Emma heel droog zegt: ja (zo van ja weet ik)
Het lijkt me superleuk, maar denk dat Finn niet rood genoeg is, als ik al die mooie koppies zie bij de foto's van voorgaande jaren. Finn is wel rood, maar zo rood niet.
We zouden met zn 4en gaan. Mijn tante is rood, mijn vriend is rood en mijn zoontje ook. Maar we hadden een afhaker haha.
O, ik wist het niet dat het dit weekend was. Helaas kan ik er niet heen met mijn kindjes. Ik ben wel roodharig maar mijn kindjes niet
Oh, ik vind dat jouw meisjes zulk mooi dieprood haar hebben! Ik vind dit dus echt rood-rood harig, zo gaaf!
Roodharigendag? Ben al 25 jaar rood, maar heb hier echt nog nooit van gehoord Wat houdt dat in? (behalve dat het voor roodharigen is? )