tja de topictitel zeg al genoeg he... wie weet dat? géén va de producten wat erin gaan is al ingevroren geweest.
ja en is nog lekker ook! jum jum! Eigenlijk vraag ik me nooit af of je het kan invriezen met sommige producten ik vries het gewoon in en zie het eindresultaat wel als het ontdooid. Mijn broer is kok en hij beweerd dat je bijna alles kan invriezen
Ja dat vroeg ik me ook af idd, wordt t dan niet ontzettend slap en nat?? (alsof t gekookt is, want lekker is anders dan...)
Vroeger werd wel afgeraden om nitraatrijke groentes op te warmen (zoals spinazie en andijvie). Maar tegenwoordig weet men, dat je er zoveel van moet eten dat je van een normaal bord niks te vrezen hebt. Dus als je het niet elke dag eet, kun je het prima invriezen en opwarmen.
Beetje late reactie, maar mijn kleine man is er dol op. Zet dus altijd wat kliekjes in de diepvries zodat 'ie dat lekker kan eten als wij eens "makkelijk" of heel exotisch (of laat) eten.
Volgens mij geld/gold dat alleen als je het al gekookt hebt en dan invriest. Als je je stamppot maakt met rauwe andijvie (wat volgend mij de meeste doen) heb je dat probleem dus niet. Wat ik overigens altijd een beetje raar heb gevonden omdat de diepvries spinazie overduidelijk al een keer gekookt is. Maar dat zal wel weer anders werken dan...