hallo!!!! Ik heb de laatste week/anderhalve week veel/snel last van mn banden en daardoor iets wat harde buiken. Nu heb ik mijn urine al laten controleren maar dat was allemaal goed. Heeft iemand een tip hoe je de pijn kan verlichten???? Heb ook het idee dat de kleine soms tegen de banden aan het trappen is, net als mn blaas trouwens... hahahaha
oke dank je! ik heb bij mijn werk al aangegeven dat ik minder wil gaan werken, minder diensten achter elkaar (werk met gehandicapten binnen een woonvorm). Nogmaals, bedankt voor je reactie!
en warmte is ook altijd lekker tegen pijn. dus als je er 's nachts last van krijgt: kruikje mee naar bed. verder een beetje rustig bewegen.
Dank jullie wel voor de tips. Ik ga er zeker wat mee doen. En die kruik helpt inderdaad erg goed. Gebruik hem ook voor mijn rug, ontspant ie mooi van!
Tijgerbalsem!!! Ik ben zelf vorige week gevallen en mijn hele buik doet zeer. De vk adviseerde mij tijgerbalsem IDEAAL!! Je moet alleen wel uitkijken met de rode versie want die geeft af op je kleding. Je mag het 2x pd smeren.
Oke!! ik dacht dat je dat niet mocht gebruiken vanwege de lucht die daarvan vrij komt. Net als dampo zeg maar. maar als je vk het geadviseerd heeft...... wat vervelend zeg dat je bent gevallen. Heb je nog steeds last van je buik??? Doe maar voorzichtig, met die vieze/gladde sneeuw!!!
Schaam schaam.... is dit ook bandenpijn?? Heb vanacht liggen huilen in bed van de pijn aan mijn buik/zijkant/rug.... als ik wilde draaien was het net of ik werd uitgewrongen...weet niet hoe ik het beter kan omschrijven...deed echt heel goed zeer... is dit bandenpijn?
Ja dat zou heeeeel goed kunnen. Lag je op je zij??? Ik heb het ook een paar keer gehad. Je buik zakt dan helemaal naar beneden en dus rekken de banden erg op. Ook wanneer je je dan om draait. Ik heb tips van de bekkenfysio gekregen. * leg een kussentje onder je buik wanneer je op je zij ligt. * draai je hele lichaam in 1 keer om, ipv eerst je benen en dan de rest * draai evt via je buik (ondersteunend op je armen). Bandenpijn vind ik zelf niet echt een pretje. Heb je overdag ook last van?? Van de banden en daardoor ook van je rug?? ik namelijk wel en heb nu op proef van de fysio een buikband. Dit is alleen voor de momenten dat je lang moet staan, werken oid. Dan ontlast je even je banden en kan je makkelijker je buikspieren aanspannen en ontlast je meer je rug. Misschien een tip, wanneer je er overdag ook last van hebt?? Ik heb hier zelf veel aan. Een warme kruik helpt ook wel eens, bij mij in ieder geval. het is eng he, als je ineens zoveel pijn hebt. Dat had ik wel, gelijk bang dat het al kwam ofzo. hahaha Ik hoop dat je hier wat aan hebt!! Succes!!