Hey dames.. 2e kerstdag begon ik met 4 wk en 4 dgn te vloeien.. flink.. niet meer dan normale ongi.. eerder iets minder en echte krampen heb ik niet gehad, maar dat had ik vorige maand ook niet.. wel is het helder rood en niet een ietsiepietsie.. Ik ga er vanuit dat het goed mis is gegaan, maar lees toch relatief veel v erhalen van meiden die ook bloedverlies hebben gehad (flink dan he) en toch goed zwanger bleken daarna... ik merk dat ik er hoop uit put (waarschijnlijk tegen beter weten in, maar mijn gevoel he.. dat stomme instinct...) weet dat nu testen niets zegt.. positief is bij een mk nu heel goed mogelijk dus ik doe het ook niet.. vk zegt over 2 wk nog s testen.. Ik kan er gewoon niet bij dat het 2x op rij zo mis gaat.. wil het ook niet geloven denk ik.. tis zo tegenstrijdig allemaal...ik wil dit zoooo graag en snap mijn lijf niet meer.. Na 3 kids en prachtzwangerschappen gaat het ineens mis en dan ook nog s 2x achter elkaar? bah...verdriet, ongeloof, verwarring door de symptomen.. vorige maand wist ik gewoon dat het ook echt mis was.. nu twijfel ik al heb ik er geen enkele aanwijzing voor.. tis puur een gevoel... zoek eigenlijk naar lotgenoten en dames die ook gevloeid hebben en toch zwanger bleken te zijn... knufff
Bruisje, ben geen lotgenoot, maar wens je sterkte.. Rot als je graag een kleine erbij wilt en je lichaam doet niet mee. 2 wkn is ook erg lang w88. *knuf*
Hier hetzelfde... 2 dagen voordat ik ongesteld moest worden heb ik redelijk wat helder bloed verloren. Geen stolsels oid... Nu dus ook maar afwachten... Sterkte!
Ik weet hoe het is als het achter elkaar fout gaat, helaas Bij mij is het 3 rondes achter elkaar fout gegaan. De oorzaak lijkt een chronisch B12 tekort te zijn geweest waarvoor ik nu injecties krijg elke 2 weken. Nu gaat t immers wel goed (tot nu toe). Mij gaf het toen al wat rust door ermee naar de HA te gaan en te weten dat ze onderzoek deden naar de miskramen. Misschien dat je ook naar de HA kan gaan? Als je eraan toe bent... Ik wens je iig echt heel veel sterkte met t verwerken hiervan en hoop dat je misschien alsnog positief nieuws krijgt over 2 weken! Mocht dat niet t geval zijn, dan hoop ik dat je gauw weer een wondertje in je buik mag hebben die wel lekker 9 maanden blijft zitten... Sterkte!
bij me oudste ben ik gewoon nog ongie geworden en bij me jongste ook,maar ze lopen hier toch echt rond bloed hoeft niet altijd fout te zijn,kan,maar hoeft niet ik eiste op een of andere manier eerder echo of liet me bloed checken,