hee meiden... kennen jullie dit gevoel? ik heb al de hele dag het gevoel alsof er een spier heel snel heel vaak trilt in mijn onderbuik, dan wel baarmoeder (echt binnenin, zeg maar). Het voelt een beetje alsof er daar een vibratortje in zit die wel heel diep naar binnen is geschoten. (gok ik want ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo'n ding gebruikt heb.) Het doet verder absoluut geen pijn, is ook aan de buitenkant niet echt voelbaar, het voelt alleen heel raar. iemand die dit herkent? (sorry voor de omschrijving, maar ik kan niet anders bedenken hoe ik dit in woorden om moet zetten.)
ik ken dat trilgevoel niet,wat ik wel ervaar is een soortje gegraaf,net of er met een heel klein schepje in me baarmoeder word gegraven,ja klinkt ook stom,maar zo voelt het
Haha, dus ik kan graafacties en vibratorvibes verwachten Sorry, maar het klinkt heel grappig Nee, ik ken het zelf ook niet, maar misschien komt dat nog wel Het enige wat ik in mn buik voel zijn krampjes de hele tijd die soms doortrekken naar mn onderrug. Anders dan ongikrampen iig, deze krampen voelen heel warm aan zeg maar. Alsof mn baarmoeder helemaal gloeit.
dat graaf gevoel is niet elke dag hoor,en geen uren achter elkaar,maar is meer als ik naar bed ga en ontspannen lig,dan voel ik een soortje gegraaf,heel mystriues gevoel
ik heb dit eigenlijk alleen als ik ga zitten of liggen.. dus dit klinkt wel een beetje hetzelfde... grappig...
@Iniminie: Ik kan me nog steeds niet indenken hoe dat nu voelt, maar ben er wel inens heel benieuwd naar
nee ik begrijp het volkomen dat je je er niks bij kan indenken,want het klinkt ook zo raar eigenlijk,anders kan ik het niet verwoorden ook,het is echt net of er lichtjes gegraven word,doet niet zeer,maar is wel raar/apart gevoel moet zeggen nu ik langer zwanger ben,vaker voorkomt, mocht je het nu zelf een keer voelen,tell me,lijkt me leuk te weten hoe jij het voelde en net wat een ander ookal zei,meestal als je even niet druk bezig bent,maar even ontspant,valt het gevoel meer op
leg je hand maar op je computer, dan voel je dat die met een bepaalde regelmaat zoemt en vibreert. Dat heb ik heel diep in mijn buik. het lijkt een beetje mijn hartslag te volgen. Ik vind het geen vervelend gevoel, ook niet superprettig, zeg maar, maar het is gewoon raar.
Hey Klasien, ik weet niet of zwanger ben, maar ik had dat deze week ineens 2 keer heel raar, ik dacht echt van huh? wat is dat nou, alsof er een trillende telefoon in je zit hahaha echt vaag jah!
ja precies.. ik vind het zo'n raar gevoel. check ook steeds mijn mobieltje, die zit in mijn broekzak, maar die is het niet.
maar ja:jij bent zwanger en ik weet nog van niks!haham het is idd diep in je buik want als je je hand erop legt voel je t niet, tis er echt in, oei nu ben ik wel benieuwd....
Ik ken het ook (tenminste, ik denk dat je dat bedoelt ) Ik omschrijf het als een elastiekje wat opgerold zit en dan losgaat en dus als een dolle ronddraait. Klinkt misschien ook niet logisch, maar daar deed het mij aan denken Nu paar x gehad, maar bij mn vorige zwangerschap was het dagelijkse kost..
Op een ander forum las ik ook van iemand die precies dat gevoel had, zij omschreef het ook als een mobieltje die trilt in haar buik. Vraag me af wat het is dan eigenlijk...
Ik ken het niet.... Heb wel een ongi achtige pijn in mn buik (niet altijd maar soms) en ook wel last van mn onerug, hoort er allemaal bij is me verteld!