Hoe ziet jullie avondeten eruit? Heel wisselend. De ene keer ziet het eruit om op te (vr)eten, de andere keer kan het ermee door. En een heel enkele keer lijkt het al eens gegeten te zijn..
zal ik je vertellen dat toen ik de titel las van de week ik het topic opende in de hoop dat er speciaal beddengoed bestond tegen snurken….? Misschien een stofje, of een speciaal kussen of zo… Ik was teleurgesteld om te lezen dat het het merk was… ach ja, iets met blond en toe aan weekend zijn of zo
Jouw gebit Hoe het met jouw gebit gaat weet ik niet: past ie nog goed? Zelf heb ik al mijn tanden nog!
Dilemma verhuizen naar een andere stad Prima manier om van je dilemma af te komen. Je dilemma verhuizen naar een andere stad.
Hoe naar school als de leeftijdsgrens voor e-bikes wordt verhoogd? Ik wist niet dat e-bikes ook al naar school gingen.
Regenjas gezocht men neme een vuilniszak, je weet wel: zo’n hippe grijze kleur met de naam komo erop gedrukt, knipt langs de korte dichte kant een klein stukje open en langs de lange dichte kanten aan weerszijden hetzelfde, trek hem aan en klaar is je nieuwe regenjas