Broccoli als bijgerecht: tips? Nou, gewoon, de broccoli in een schaal(tje) bij de andere gerechten zetten? Ik zou er wel voor zorgen dat de broccoli warm en gaar is.
2de kindje sneller dik? Nou ik ben het tweede kind van mijn moeder en ik word niet sneller dik dan mijn broer. Maar ik denk dat het ook afhangt van jezelf als ouder, gewoon dat kind niet teveel snoep en patat geven enzo.
Namen met (3) lettergrepen vallen nu onder tokkie-stijl Maar ja, een naam zonder lettergrepen is ook zoiets!
Waar haar doneren? Mijn schoonzus bedoel je? Hmm misschien kan je haar doneren aan een goed doel in Afrika? Meteen heel ver weg uit mijn buurt.
Aarsmaden alarm! Tja, het is wel weer iets anders dan de gebruikelijke ‘beep...beep...beep’ of Sky Radio.. ik kan me voorstellen dat je er in elk geval snel wakker van wordt...
Tatoeage kind Vind ik niet kunnen. Een minimale leeftijd van 18 lijkt me beter om een tattoo te zetten, eerder is zielig.
Doodbloeien vriendschap. Tja, vriendschappen kunnen pieken en dalen kennen. Het ene moment bloeit het op en het andere moment bloedt het dood. Tja. Soms is vriendschap een illusie,
Niet eens met peuter 10 minuten gesprek Dat zijn lange dagen als je iedere keer 10 minuten in gesprek bent als je peuter het ergens niet mee eens is.