Bikini zwanger welke kiezen? Tips Ik ben echt zó nieuwsgierig wie of wat jouw bikini zwanger gemaakt heeft! Zijn jullie er al achter?
Cadeau jongen 1 jaar Ik zou een stripper doen. Je kunt niet jong genoeg beginnen ze een beetje cultuur bij te brengen...
Haha dat doet me eraan denken... Ik was ongeveer 30 weken zwanger en stond bij het tankstation. De vrouw achter de kassa vroeg "hoe lang moet je nog?" En ik heel argeloos "eh, 65 kilometer ongeveer"
Uitspraak naam Sjonge jonge hoe moeilijk kan het zijn? N a a m (Jarenlang in het diepste geheim voor gestudeerd )
Met baby zwemmen, waarin? Je zou een melkbad kunnen proberen, of modder, maar je kan 't beste gaan voor water.
(Verre) reis met peuter zónder Zika Top! Houden zo! Het lijkt me echt heel sneu voor hem/haar om het op reis alsnog op te doen. Zoek het niet op, het werkt niet zoals met waterpokken.
Tomaten/paprika zaadjes gezaaid. En nu? Water geven en wachten tot er plantjes groeien. Of in mijn geval...... potjes weggooien wanneer het te erg gaat schimmelen
Museum over mythologie, niet randstad Nee, ik zou ook geen museum kunnen vullen met Randsteedse mythologie. Ik zou me richten op de oude Grieken...