https://www.ad.nl/koken-en-eten/slaap-je-slecht-dat-komt-mogelijk-door-te-veel-knoflook-in-je-gerecht~a05208ae/ Hier las ik dat. Maargoed, niet iedereen is er gevoelig voor aldus dat artikel. Heb er zelf iig nooit wat van gemerkt!
Hoe ben je hier gekomen? Nou, mijn mama en papa hielden van elkaar en hebben toen speciaal geknuffeld. En toen werd ik geboren.
Nou bij mij was dat allesbehalve het geval Wat ze ook deden; in ieder geval niet houden van elkaar en dat speciale knuffelen al helemáál niet
Ik heb ooit weleens gehoord dat knoflook je een soort van ‘katergevoel’ kan geven. Als in: hetzelfde als van te veel alcohol. Ik heb het één keer gehad: we gingen eten in zo’n tapasrestaurant en alles was overgoten met knoflook. Hartstikke lekker vind ik dat maar ik had de volgende dag het gevoel of ik een fles baco op had. Pas veel later las ik het in één of ander kookboek.
Haha mijn oudste vind ook dat we maar 2x sex hebben gehad Haha. Want waarom zou je anders sex hebben (12 jaar en alles wat met sex en jongens en verliefdheid te maken heeft ligt nog ver van haar bed)
Ach, ik mag niet klagen. Dochter was ruim 17 toen ze van gedachten veranderde . Heeft nu een leuke vriend. Je groeit vanzelf mee, dit is ook weer een leuke fase
Orthopedisch honden kussen Kweenie wat jij er allemaal voor over hebt om problemen aan je bewegingsapparaat te verbeteren maar dat gaat mij wat te ver hoor.