Het vervoeren van een placenta Licht er aan waar je naar toe wil, lopen, auto, trein, kan allemaal. Die gaat gewoon in je lichaam mee hoor!
Wat te doen met geboortekaartje? Wij hebben iets heel geks gedaan ermee. We hebben het opgestuurd naar iedereen aan wie we wilden laten weten dat onze baby geboren was...
Annuleringsverzekering bekkeninstabiliteit - die sluit ik alvast af mocht ik ooit weer zwanger worden! Wanneer ik het dan krijg, annuleer ik de instabiliteit gewoon!
Spanje Mallorca of Griekenland. Waar o waar? Ik zou zeggen Mallorca, dat valt onder Spanje, misschien een lesje topo?
Show hier je hal (letje) Waarom mag alleen Ietje hier haar hal komen showen? Aan de naam te zien zal het nog een heel oubollig halletje worden ook...
Spanje Mallorca of Griekenland. Waar o waar? Spanje ligt vanaf ons gezien onder Frankrijk. Mallorca is een eiland dat bij Spanje hoort dus zal daarnaast in de oceaan liggen. Griekenland ligt onder Albanië, Macedonië en Bulgarije, in een punt en dan omgeven door zee.
Scheten van man in slaap Ik ruik onheil Om knallend/knetterend gek van te worden Dat lucht op Onder die hoge druk.. laat ik het hier even bij!
Ja het moet tenslotte een luchtig topic blijven ... Hoor de wind waait door de bomen, hier in huis zelfs waait de wind... Volgens Piet Paulusma zal de luchtdruk vanacht weer flink toenemen... En morgenavond wordt windkracht 9 verwacht. Dat is zeker geen zacht briesje Etc etc
Verstopt oor..hoe lang duurt dit? Nou, waarschijnlijk totdat je hem weer hebt gevonden - of je moet het geluk hebben dat hij uit zichzelf weer tevoorschijn komt.