Heb het hier ook continu koud hoor! MvM heeft hier ook nog steeds niets laten weten, heb mij eind juli aangemeld, wacht nog even af, misschien is de MvM dame nog op vakantie.... Seertje wat als er torsie optreedt? Moeten ze dan opereren? ( wil graag alles weten zeg maar, erg nieuwsgierig aangelegd)
Ik denk dat wij het allemaal snappen dat je zoveel schrijft. Balen voor je ik hoop voor je dat het vanzelf weg trekt en dat er geen problemen uit voorkomen. Heel duidelijk vrijdag de 13e voro je. Sterkte
ik heb tussendoor op mensen een reactie gegeven doe nu even de rest. Ik heb het vandaag ook niet warm het is ook veel kouder geworden. mijn handen zijn wel warm maar ik heb het niet warm. Gaf net iemand een hand en die persoon viel het op dat mijn hand zo warm was. ik ben normaal niet warm maar een soort ijsblokje. Ga nu lekker naar bed om bij te slapen en dan morgen met mijn zusje weg ik ben alleen bang dat ze het gaat zien aan mijn gezicht. hoop dat ze er niet over begint omdat ik er tot na de echo niet over wil praten. slaap lekker meiden en morgen dan hebben wij een dag met mooie dingen en daarna minstens een week met goed nieuws.
@Seertje: Hopelijk kun je dan gauw een echo krijgen, zou wel fijn zijn he? @Lindanna: Dankje, ik hoop ook op een mooie plakbeeb, maar dat spreekt voor zich natuurlijk Ik zie dat er bij jou wat onduidelijkheid is? Of vergis ik me? (Ik spring pas net binnen natuurlijk) @FB1984: Hier ook honger en misselijk tegelijkertijd.. maar t beste is om regelmatig kleinere beetjes te eten ipv hele grote maaltijden naar binnen werken, daar kun je erg misselijk van worden.. @Kelly1980: Jeetje, wat een verhaal zeg! Maar gelukkig gaat het met je kleine beeje goed en zal het geen consequenties voor hem/haar hebben! Dat is iig al een geruststelling. Weten ze trouwens zeker dat het een cyste oid is..? Mij klinkt het namelijk een beetje als een bbz.. Ik wil je niet ongerust maken, want ik weet ook niet alles, maar dit kwam eigenlijk meteen in me op toen ik je verhaal las (buikpijn/steken, bloeding in eierstok.. ) @Lautjep: veel plezier morgen en hopelijk valt het je zusje niet op! @All: Sorry wie ik nog vergeet Ik heb t eens volgehouden om tot nu wakker te blijven (dat is me de afgelopen 4 dagen niet bepaald gelukt, toen lag ik al tussen 20.00 en 21.00 uur op bed ) maar dat komt doordat ik nu van 16.30-18.30 geslapen heb. Moet ik vaker doen! Heb ik tenminste ook nog eens iets aan mn avond samen met manlief. Ik ga nu nog even licht eten en dan duik ik in bed. Slaap lekker allemaal
Goeiemorge dames, @ lidanna: Ja mn pizza was wel lekker hoor, daarna nog lekker een bakkie vla op heerlijk hahaha.. En heb je al een testje gedaan ? Hebben de dames nog plannen voor vandaag? wij weten het nig niet. Misschien eventjes naar de stad
@MiniMe81: is ook superleuk! Je krijgt wel betaald gedurende de opleiding, maar je moet het idd maar kunnen handelen. @Isra: hier ook koukleumerig ineens. Had ik ook nooit last van..... @Kelly1980: als een eierstok om zijn as draait, kun je je voorstellen dat het geen bloedtoevoer krijgt. Kan daardoor afsterven. Kan gaan zwellen door stuwing enzo. Maar probeer je nou niet al te druk te maken! (heb nu al spijt dat ik dat gezegd heb.......) Vandaag nog wat laatste dingetjes regelen, inpakken en dan hopelijk de echo.
Goedemorgen allemaal, Is vandaag weer een heerlijk weertje zeg. Denk dat we maar wat leuk met zijn 3tjes gaan ondernemen. Even wat leuks verzinnen. Heb al dat ik er s'nachts 1 x uit moet om te plassen , hoop dat het bijtrekt, maar vrees het ergste. Bij mijn vorige zwangerschap werd het alleen maar gekker. Op het laatst moest ik er wel 3 a 4 keer uit om te plassen. Fijne dag allemaal.
Hier is het standaard dat ik er 1 keer uit moet om te plassen. Nu, afhankelijk van tijdstip van opstaan, soms ook 2 keer.......
@ kelly.... wat een heftig verhaal, maar yay een superbeeb met een prachtig hartje hoop voor je dat alles mee mag vallen!
@ seertje... irri is dat heh snachts eruit moeten voor wc hier vanacht 4 keer en goeie morgen allemaal! nou lijstje met namen is afgekeurd dus we gaan weer verder
Hoi meiden, even snel, ik heb niet bijgelezen. Sorry. Moet zo weg, maar ik heb weer een positieve test hier..... Waaaaahhhh ben helemaal gelukkig. Echt mijn dag kan niet meer stuk... Ben zoooo blij....
@Lindanna: Jaa wat geweldig! Super, je dag kan zeker niet meer stuk zo! Hopelijk ben je nu gerustgesteld en kun je lekker gaan genieten zonder al te veel stress. @Seertje: Ik duim dat je vandaag een echo krijgt, zou echt super zijn! @Musty: Jeetje, dat gaat nog wat worden met de namen zeg.. Gelukkig hebben jullie nog even de tijd @Hier: Hier gelukkig nog niet eruit 's nachts om naar de wc te moeten, maar dat zal nog wel komen Bij mn dochter moest ik op een gegeven wel 4-5x eruit 's nachts, echt vreselijk! Zijn jullie trouwens ook zo vroeg wakker allemaal? Ik blijf normaal gewoon lekker liggen totdat Yentle wakker wordt (tussen 8.30 en 10.30 uur, verschilt nogal) maar de laatste dagen ben ik steeds om 6.00 uur al wakker en dan kan ik ook niet meer verder slapen..
hallo allemaal! ik ben niet zo type die steeds mee schrijft hoor maar ik lees alles mee! het is zo spannend allemaal.. voel me de hele dag zenuwachtig! zijn er nog speciale dingen die ik echt moet laten of juist moet doen?? geniet er allemaal van mensen!!
Lindanna wat super dat je nu weer een goede test hebt. Ik ga nu met mijn zusje weg ik laat jullie weten of ze wat door heeft. Ik hoop het niet want ik wil het nog niet vertellen voor de echo over 6 dagen. Ik moet wel zeggen ik begin er van te genieten.
Goede morgen allemaal, Gisteren druk dus niet geweest wat is er veel geschreven!! @musty jeemig das balen ,heb je bij je vorige zw helemaal geen medicijnen geslikt? En is het daardoor nu erger geworden? @mama van jay we houden de moed er gewoon in hoor! @pino succes met verhuizen!! niet te zwaar tillen he @lindanna gelukkig toch weer een posi test dat willen we zien @he alieke welkom terug leuke vakantie gehad? @kelly wat vervelend zeg is het goed met je beeb heb je zelf iets, duimen dat t zich vanzelf oplost. @alle nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd! Hier voor t eerst best wel moe en met vlagen een beetje misselijk, maar ik mag echt niet klagen hoor. Namen tja voor een meisje weet ik wel maar voor een jongen is t nu toch wat moeilijker ach we hebben nog tijd. Vroeg wakker ik niet maar onze zoon helaas nu wel hij sliep altijd heerlijk tot 7 u maar helaas het is 6 u das wel erg vroeg en hij had gisteren zn eten ook al uitgesuugd zo zielig! Ik las dat er nog mensen op vakantie gingen veel plezier!! Wij gaan over 2 weken o ik heb er echt zin in!
Jezus meiden,, heb zoveel bij moeten lezen,, maar ben bijna alles weer vergeten. @ Zwangerschapsdagboek: ik vind die van anne geddes niet zo leuk Maar dat is mijn smaak!! Ik heb die van Pauline Oud en ben er erg blij mee @ Lindanna: JAAAAAAAAAA !!!!! Wat een goed nieuws
@ kristel... gelukkig wel @ violet....dat ik de medicijnen niet hebt gebruikt tijden de zwangerschap kan het niet verergerd hebben, we de zwangerschap zelf, was een hele hele kleine kans dat dat zou gebeuren.....maar ja komt allemaal uiteindelijk wel goed @ zs dagboek..... ik had een babysite voor mn dochtertje helemaal bijgehouden maar heb alles opgeslagen op mn pc en de site verwijdert, wordt gewerkt aan nieuwe verder ik ben me toch een partij sjago neit normaal