April 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door aliekeleppink, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ seertje.... wat super een mooie echo! fijne vakantie!!

@ nieuwe zwangeren proficiat!!

@ violet... die kans is er ook dat het minder kan worden, maar die is ook heeeel klein, ik ga er in ieder geval niet vanuit

hier loop ik me toch te pletter na de wc snachts :$
    mn banden zijn ook goed te voelen, verder geen gekke dingen wat misselijk/maagzuur hoofdpijn koud en aardsverschuivingen daar binnen:p maar kan niet zeggen dat ik me beroerd voel

2. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal,

Hier nog een kersverse mama in spé. Afgelopen vrijdag ontdekt dat ik zwanger ben. Nu ongeveer 5 weken en 2 dagen zwanger van onze eerste....

Wil graag af en toe meekletsen met jullie.

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Nou, het lijkt er bij mij inderdaad echt op dat ik richting de 6 weken gaan, en de kwaaltjes beginnen te komen. Gisteren voelde ik me al niet echt top, en vandaag helaas niet beter. Vanochtend was ik heel trillerig toen ik opstond, alsof ik flauw ging vallen (heb ik sowieso vaker last van). Hopelijk gaat het beter als ik zometeen een broodje heb gegeten...

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Faith, succes vandaag bij de echo! Hoe laat moet je??

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Annemie: van harte proficiat!!! Ik zag je inderdaad al in het roze staan bij de NOD-lijst van Augustus.
    Gezellig dat je hier mee komt kletsen!

6. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Hallo! Ik kom er ook bij! ongeveer 13 april is mijn bevaldatum. Wat veel mensen hier zeg!

7. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    vind het ook onwijs leuk, Heb overdag niet erg veel tijd en ben ook veel in de avond weg dus zal waarschijnlijk veel effe snel een berichtje achterlaten...

Wel grappig, wij schelen dus maar 3 dagen...

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Seertje: Wat fijn dat je een goede echo gehad hebt! :D

@Faith: Jeetje wat een onzekerheid zeg :( Je zal wel helemaal op zijn van de stress..? Hopelijk krijg je gauw duidelijkheid!

@Nieuwe zwangeren: Welkom! En gefeliciteerd :D

@All: Ik maak me erg zorgen.. Doordat ik al 5 vmk's gehad heb ben ik echt superonzeker en test ik ook door..
    Nu werd mn test tot en met vrijdag steeds heel veel duidelijker, maar sinds vrijdag niet meer?
    Dus gisteren en vandaag is de test hetzelfde als vrijdag.. Wel heel duidelijk te zien en binnen een minuut, maar toch..
    Dit heb ik bij mn dochter niet gehad, dus het maakt me echt ongerust :(
    Het positieve is dat de test niet lichter wordt (dit werd ie wel bij mn vmk's) maar dus ook niet donkerder meer.
    Herkent iemand dit? En kan iemand mij misschien gerust stellen?

Ik weet dat een streep gewoon zwanger betekent en er over t algemeen weinig uit af te leiden is, maar in mijn geval heb ik de vmk's altijd zien aankomen doordat mn testen lichter werden. En doordat de test nu hetzelfde blijft al 3 dagen (wat ik nog nooit gehad heb) word ik dus ook bang..

Zucht.. Kan iemand niet gewoon de tijd even 3 weken vooruit zetten zodat we kunnen zien of ik dan nog steeds zwanger ben en we een echo kunnen krijgen? ;)

Sorry voor ego even hoor, maar zit er echt mee...

(Ik test trouwens steeds met hetzelfde merk, KV 2v5, en met ochtendurine..)

P.s. voor een foto om mee te kijken, roep maar ;)

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Idd bij mij begonnen ook met 6 weken de echt kwaaltjes erbij te komen hahah precies bij 6 weken...

Vind al die verhalen hier toch wel érg eng vinden hoor!!:(Schrik er echt elke keer weer van!
    Ik moet aankomende donderdag naar gyn en dan hopelijk ook 1e echo, maar ben blij als het zover is.
    Ik heb natuurlijk al langere tijd verschikkelijke ineens opkomende steken in mn onderbuik (soort ongi pijnen maar veel erger). Lig dat echt met tranen in mn ogen. Meestal trekt t na 45 min weer weg.
    Vind t wel heeel eng, en blijf ook in mn achterhoofd houden dat er iets niet goed is.
    Heb namelijk nog niet gelezen dat andere hier ook zo erg last van hebben.
    Na ja, nog een paar dagen geduld!

Alle nieuwe zwangere meiden: GEFELICITEERD!!!! de groep word steeds groter.

Ik zag elders ook een groepje april mama's. Hebben jullie dat gezien? Ga ik ook eens even lezen straks als ik wat meer tijd heb;)

Ik ga verder met t huis op orde brengen (heb nu energie, dus ga meteen maar weer verder)

Tot vanmiddag!! Liefs

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ kristel ik heb ook door getest tot 21 dpo de laatste 3 testen werden niet donkerder omdat ie al op zn donkerst was, mssn bij jou ook?
    + dat je hcg nog erg kan schommelen in het begin van je zs ;)

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ FB1984 klinkt als bandenpijn hier vooral savonds/snachts en sochtends last van

12. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @faith, dikke knuffel en ik hoop dat je vandaag duidelijkheid gaat krijgen. Kan me een klein beetje voorstellen hoe beroerd je je zal moeten voelen.

@Kristel, het is inderdaad een goed teken dat hij niet lichter wordt. Ik heb dus zelfs die test gehad die gewoon ineens 2 dagen wit bleeft en gister had hij weer een heeeel licht kleurtje. Kan me voorstellen dat je erg onzeker bent, maar helaas kunnen ze er niets aan doen nog... Misschien kun je je gyn of vk bellen en je verhaal uitleggen, misschien dat ze je dan eerder laten komen.

@nieuwe zwangeren Welkom en gefeliciteerd....

@mama van Jay, fijn he die misselijkheid. Moet zeggen dat ik er wel blij mee ben. Voel me dus nu ook echt zwanger en geloof het inmiddels ook een beetje.

@hier, vannacht raar gedroomd over een kv 2v5 testje die ik ging doen, zonder urine en ik het ding uit elkaar ging halen omdat het streepje niet goed stond. Was hij uit elkaar bleven de streepjes in het venster staan en niet op de strip.. Ik helemaal over de zeik. Wilde ik de test opnieuw doen want er zat geen urine in, mocht dat niet van mezelf en toen was ik zoooo kwaad... Raar.

Vandaag weer fijn vroeg wakker, lag er pas om 2.30 in dus ben erg wakker. Heb inmiddels wel 2 taarten in de oven staan want vandaag verjaardag vieren.
    Ben wel een partij misselijk en heb ook nog eens diarree, voel me helemaal slapjes.... Ach ja het is voor een goed doel, dus mij hoor je niet meer klagen...

Fijne dag meiden en lees vanavond weer bij.

Liefs

13. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Heb ook last van bandenpijn. Moet niet te hard niesen of hoesten of lachen, dan voel ik ze echt. En als ik te snel ga verzitten schiet het er ook doorheen....

14. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hee leuk we mogen op de zelfde dag naar de gyn. Hoe laat mag jij? Ik krijg zeker een echo. Ben daar wel blij van. Weet ik tenminste eindelijk waar ik aan toe ben.

15. flower83

flower83 Actief lid

3 jul 2009
    127
    0
    0
    noord-holland
    @Faith.... jeetje meis wat een onzekerheid.... hopen op positief nieuws vandaag....
    alle nieuwe hier gefeliciteerd met jullie zwangerschap....
    ik klets ook ff mee over de kwaaltjes..... bij mij beginnen nu de vlage misselijkheid te komen en heb elke dag wel barstende pijn in mijn hoofd.... voor de rest is de diree gelukkig wat minder en hoef ik niet elke keer meer te rennen na de wc zodra ik wat heb gegeten..... ben wel heel erg duizelig het is af en toe net alof ik dronken ben hihi
    ik kan ook niet wachten tot de 1e echo wij hebben 27 aug.. afspraak bij de vk staan en eigenlijk pas 6 sept. 1 echo maar ik hoop toch eigenlijk dat ze de 27e gelijk ook een echo willen doen.....

nou meiden ik ga ook weer ff verder met de huishoudelijke taken want heb nu ook ff energie.. hihi

tot vanavond

16. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    pfff ik hou het even niet bij hier hoor.
    durf ook nog niet voluit mee te schrijven hier, alsof het ooit hierdoor mis kan gaan..... ;(
    Verder kom ik niet op gang vandaag, armen en benen voelen zo slap aan.... buik is niet helemaal rustig en als ik op mijn zij ga liggen krijg ik steken in de buik.
    hopelijk geen slechte tekens....

ik duim voor iedereen en vooral voor Faith en lindanna!!!! (die hebben voor zover ik heb gelezen de meeste zenuwen.... als ik iemand vergeten ben sorry)

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik denk dat zelf ook ja, bandenpijn... maar de huisarts zegt dat het helemaal nog niet kan, bij zo'n prille zwangerschap.
    Snap jij t??
    Ik hoop maar dat t bandenpijn is,want dan zit t goed;)
    De pijn op zich vind ik niet erg, hoort erbij, ik ben zwanger! dat is super!!
    Als t maar niks ergs is....

X

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Ik heb idd ook last van pijn als ik te snel verzit, of te snel op sta en weg loop.
    En ik word er snachts wakker van.
    Doet t bij jou ook zo'n pijn dan?
    Mn huisarts zegt dat t nu nog geen bandenpijn kan zijn...;)

19. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Rare dromen horen erbij zeggen ze he?

Bij jay-jay had ik telkens de gekste dromen, zo was ik een keer superwomen en brandeervrouw :) heel bizar want de dromen lijken zo echt hahaha

Bandenpijn heb ik niet echt gehad dus weet ook niet hoe het voelt, wel had ik steets voorweeen en harde buiken, is dat vergelijkbaar?

ochtend & middag stilk misselijk tegen de avond gaat het weer en dan gaat er een zak chips open (heel slecht) maar zodra ik een boterham eet draait mn maag al .

Gelukkig heb je donderdag zeker weten een echo en is wordt je onzekerheid weggenomen.

Ik ga een dinsdag weer bloed prikken in de ochtend en dan bel ik in de middag sowieso wat de uitslag is, en dan woensdag weer terug naar de gyn voor een echo. Als ik hoor dat mn HCG is gestegen dan zal het wel goed gaan hihi

Nou fijna dag vandaag & misschien tot vanavond

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

O toevallig!
    Ik moet eerst om half 9 naar de internist, en eigenlijk pas om kwart voor 12 naar gyn.
    Maar als ik klaar ben mag ik meteen doorlopen naar gyn, en als ze tijd hebben kan ik meteen binnen lopen:)
    Spannend he!!!
    Hoelaat moet jij?

Deel Deze Pagina