@MamaX meis je hebt mail terug en tot morgen! @ ingrid ja precies ja ik ben bevallen maar heb hem 3 weken ind e kelder gedumpt nou goed grrr.. @Nonnie rookse en smse
CHILLIIEEEEEE good evening!!! @ingrid, ik acht dat je hem boven op zolder had liggen in een doos of ben ik nou gek
NONNIEEEE wat een warm welkom Hoi trouwens, ik ben er weer las over cm die naar de bios is geweest, ingrid die aan het oefenen is voor nijmegse 4daagse (jeetje wat ben je actief) tm die naar zwaluwhoeve is geweest, alyssa die op en neer gerend heeft, eylem wat een lange reis..pffff wel leuk als je elkaar kan meeten. lau, verstandig om effe te wachten, milan die gebeten is door een ezel wel schandalig! ehhhmmm volgens mij heb ik nu wel alles gehad, of niet?
hai chill, ja volgens mij was dat het wel, leuke dag gehad?? lau, ja rustig he! ben maar een halve rel begonnen in de lounge hahaha althans ik denk dat ze wel gaan vallen over mijn antwoord quschkeeeeeeee, slaapt justin al??
hier heeeerlijk gebbqd was gezellig, gijs heeft heel de tuin 20 keer rond gelopen. alleen had hij af en toe wel moeite om door Noa (grote witte herder van 1.5) overeind te blijven (die liep gijs nog wel eens omver) maar goed hij heeft het goed gedaan. nu lekker op de bank want ik ben MOE!
Ow ja een doos op zolder, was ik alweer helemaal vergeten. Vanavond maar eens kijken hoe het met hem is Chilleke!!!!!!!!! Fijn dat het gezellig was!!!! Heel herkenbaar van die hond, hier heeft Julian geleerd opzij te springen hahaha Nonnie ben je weer aan het rellen o o o, is ook niks he als je je verveelt hahaha Ik heb de was gedaan en ga zo nog even, jaja call me crazy, stofzuigen!! De buren zijn op vakantie en de rest van de buurt heeft pech als ze er last van hebben.